"מגדל הכוסות" של יוסי מזרחי

יוסי מזרחי מנג'ר מ.ס אשדוד, רצה להוריד את השחקנים שלו לקרקע, אז הוא עשה בשישי אספת שחקנים שיזכרו זמן רב. לגזור ולשמור
"מגדל הכוסות" של יוסי מזרחי

מ.ס אשדוד עושה תקופה מצוינת. בשלושת המשחקים האחרונים היא ניצחה. את איכסל בגביע ובין לבין את אשקלון והפועל חיפה, פעמיים 0:1, ניצחונות חשובים מול קבוצות תחתית, שנאבקות איתה בליגה.

הניצחון ברביעי על חיפה, בחוץ, גרם לשמחה רבה מאוד אצל כולם. אבל יוסי מזרחי, מנג'ר הקבוצה, למחרת הניצחון כבר היה מודאג, משאננות וממצב שיהיה קשה להוריד את השחקנים לאחר יומיים וחצי לקרקע למשחק לא פחות חשוב, מול כפר סבא (שבת, 16.00, אצטדיון הי"א). הוא חשב מה לעשות ובאספת שישי, ראינו את התוצאה.

מזרחי אסף את השחקנים לחדר ההלבשה. לא דיבר. לקחת כעשר כוסות שתייה חמה חד פעמית והתחיל לבנות מגדל מהכוסות. השחקנים לא הבינו מה הוא עושה, אבל הביטו בשקט. לאחר שהניח כוס על כוס ויצר מגדל כוסות, העיף מזרחי בבת אחת את כל הכוסות. השחקנים הנדהמים הסתכלו על מזרחי שנחשב בעינהם, בעל סמכות  וחיכו להסבר.

ההסבר לא איחר להגיע. מזרחי אמר לשחקנים: "אתם בניתם פה מגדל. הוספת ניצחון ועוד ניצחון ועשיתם משהו מצוין. אבל בשנייה אחת אפשר להרוס הכל. אסור להיכנס לשאננות, זה הכי מסוכן. המשחק מול כפר סבא הוא עוד חלק במגדל הזה, אסור לכם לזלזל ולגרום לו להתפרק. אני מצפה מכם לאותה הרצינות וההשקעה כמו מול חיפה ואשקלון. העבודה עוד לא נגמרה".

אחד משחקני הקבוצה אמר: "תאמין לי המסר הופנם והובן".

עכשיו נותר לראות אחרי שבת עד כמה "המגדל של מזרחי" הצליח….

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך