להפתיע בנהריה

במכבי אשדוד/באר טוביה יוצאים במוצאי שבת (20.15, עין שרה) למשחק חוץ קשה בנהריה. באשדוד מקווים להמשיך את המומנטום מהליגה ומגביע המדינה. טפירו: מקווה שנמשיך להציג כדורסל טוב". המטרה לנסות להפתיע בחוץ
ג'ייק כהן
הכהן הגדול. עוד ערב מוצלח לג'יק כהן עם 20 נקודות. (צילום: באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל)

מכבי קפלן אשדוד/באר טוביה, רוצה להמשיך את המומנטום מהליגה ומגביע המדינה. אשדוד ניצחה את גלבוע/גליל בליגה ואת מכבי חיפה בגביע המדינה והיא מקווה שזה יימשך גם מול נהירה בחוץ במוצאי שבת (20.15, עין שרה). נהריה ממוקמת במקום השמיני עם ניצחון אחד יותר מאשדוד. ניצחון של אשדוד שנמצאת בתקופה טובה מבחינתה והיא תתרחק מאוד מהתחתית.

המאמן מאיר טפירו, יודע שמדבור במשחק לא פשוט: משחק חוץ קשה נגד קבוצה טובה שנמצאת בתקופה טובה. אני מקווה שנמשיך להציג כדורסל טוב בהגנה ובהתקפה".

בקבוצה ימשיך לתת את הטון ג'ייק כהן שאשדוד רוצה לעונה נוספת. יהיה מעניין לראות את שני הזרים החדשים של אשדוד, ג'קי קארמייקל ופרסטון נואלס, שבלטו במשחק הניצחון מול גלבוע גליל. כרגע הסיכויים הם לטובת נהריה כאמור, אבל יום טוב של אשדוד והיא יכולה להפתיע.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך