מכבי בן אשדוד מחזיקת הגביע הודחה

הפתעת העונה. מכבי בן אשדוד, מחזיקת גביע המדינה הודחה בביתה ברבע הגמר על ידי אליצור חולון 66:59. אשדוד שסימנה את 3 התארים, ליגה, יורוקאפ וגביע, תאלץ להיפרד מאחד מהם. עדן ענבר המאמן חשב לחגוג את יום הולדתו בצורה מעט יותר שמחה. מסתבר שטיפאני ג'קסון חסרה מאוד.
הגביע
רוצות גביע.

תשבו טוב. תשבו, כי זו באמת הפתעת העונה, לפחות עד כה. מכבי בן אשדוד, אלופת המדינה ומחזיקת הגביע, בכדורסל לנשים, הודחה ברבע הגמר על ידי אליצור חולון ועוד בבית, 59:66 ולמעשה נפרדה מהגביע.

אשדוד חסרה את טיפאני ג'קסון, שידה נשברה במשחק מול הרצליה בליגה. אשדוד מהירה לצרף את הזרה באשירה גרייבס, שאומנם קלעה 10 נקודות, אבל החיסרון של טיפאני הורגש מאוד. בנות אשדוד למעשה כמעט כל המשחק רדפו אחרי חולון, וזה דבר שאינו אופייני להן בדרך כלל. עוד נקודה בולטת הייתה מהקו. אשדוד הלכה לקו 10 פעמים וקלעה 5. חולון הלכה לקו 19 פעמים וקלעה 16. כאן למעשה אולי היה הבדל נוסף ומכריע.

אבל כל זה לא מצדיק את ההפסד הביתי של הקבוצה מספר אחת בארץ, בענף כדורסל הנשים. אשדוד ללא ספק משלמת את מחיר אירופה, שמעייפת את הקבוצה. לקחו את זה בחשבון, אבל לא חשבו שזה יפגע בשלבים כל כך מוקדמים. במיוחד בגביע.

למעשה חולון פתחה את המשחק עם 2 נקודות יתרון 14:16 לאחר הרבע הראשון ולא שמטה אותו עד לסיום. כשאשדוד כבר התקרבה למרחק 3 נקודות, שרקו השופטים טכנית למאמן עדן ענבר וחולון ניצלו זאת לברוח שוב. אגב ענבר חגג יומולדת ובוודאי חשב לחגוג בצורה שמחה הרבה יותר.

קלעו לאשדוד: ווילר 18, לויצקי 13, גרייבס 10, פרסלי ודורון 5 כ"א, שפיר 4 ואבדי 4 כ"א.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך