אשדוד נרתמת לעזור לשילת ללכת!

שילת קנפו בת ה-7, שנולדה עם שיתוק מוחין, אמורה לעבור בעוד כחודשיים ניתוח נוירוכירורגי מורכב בארה"ב, שבעקבותיו תוכל ללכת בכוחות עצמה. עלות הניתוח הוא כחצי מיליון שקלים. את הסכום יש להעביר בסוף חודש פברואר. עמותת "קו לחיים" מלווה את המשפחה ומגייסת תרומות. בנוסף, מארגנים בני המשפחה ערב התרמה שיתקיים ביום רביעי, 25.1. לשם כך תרמה עיריית אשדוד את המשכן לאמנויות הבמה, והבדרן אלי יצפאן, שנרתם למאמצי המשפחה באופן אישי, גייס אמנים שיופיע איתו בערב. "נעשה הכול כדי ששילת תעמוד על הרגליים", אומרים במשפחה. אשדודים, יחד נעזור לשילת ללכת!
אשדוד נרתמת לעזור לשילת ללכת!

שילת קנפו (7) נולדה עם שיתוק מוחין, וניתוח מהפכני יכול לשנות את חייה ולאפשר לה ללכת. "אם תשבו ותדברו איתה תשמעו שכל מה שהיא מבקשת זה ללכת. היא רוצה לרקוד, היא רוצה לרדת לפארק ולשחק כמו האחיות שלה", מספרת אביה שלומי, "זה החלום שלה ושל כולנו". מסתבר כי ניתן להגשים את החלום, אך הוא עולה חצי מיליון שקלים.

להילה ושלומי קנפו מאשדוד שלוש בנות. אוריה (8.5) והתאומות שילת וטוהר (7). במהלך לידת התאומות לא הגיע מספיק חמצן אל שילת, והיא נולדה עם שיתוק מוחין. לשילת מוגבלות ברגליים, והיא מתניידת בעזרת הליכון. כאשר היא מתעייפת, מרימים אותה ההורים על הידיים. שילת היא ילדה מלאת שמחת חיים, חכמה וחברותית. היא לומדת בכיתה א' בבית ספר הנמצא ב"אסף הרופא", ומיועד לילדים עם מוגבלויות פיזיות כאלה.

על מנת שמצבה של שילת לא יחמיר והיא תוכל להתנייד באופן עצמאי, היא נזקקת לניתוח נוירו-כירורגי מורכב וארוך. בבית החולים סאנט לואיס, מיזורי, ארה"ב, ניתן לבצע ניתוח מהפכני שיכול לאפשר לה ללכת בכוחות עצמה. כשההורים שמעו על כך, הם פנו להתייעצות רפואית, והרופאים המליצו לעבור את הניתוח עכשיו. מועד הניתוח נקבע לתאריך 28.3, ויש להעביר את מלוא הסכום, חצי מיליון שקלים, חודש לפני קיומו, כלומר בתאריך 28.2. עמותת "קו לחיים" מלווה את המשפחה ומגייסת תרומות על מנת שהמשפחה תוכל לשלם את הסכום, וסיפורה של שילת אף פורסם בכלי התקשורת הארצית, ביניהם "המערכת" עם מיקי חיימוביץ' בערוץ 2.

בנוסף, מארגנים בני המשפחה ערב התרמה שיתקיים ביום רביעי, 25.1. לשם כך תרמה עיריית אשדוד את המשכן לאמנויות הבמה, והבדרן אלי יצפאן, שנרתם למאמצי המשפחה באופן אישי, גייס אמנים שיופיע איתו בערב. "נעשה הכול כדי ששילת תעמוד על הרגליים", אומרים במשפחה, "בעזרת השם היא תעבור את הניתוח".

אשדודים תורמים לשילת ומגשימים את חלומה ללכת' ניתן לתרום במספר דרכים, דרך עמותת "קו לחיים":

משלוח המחאה לפקודת "קו לחיים עבור שילת קנפו" לרחוב גונן 15 פ"ת.

העברה בנקאית בנק הפועלים סניף 532 חשבון 505492 ע"ש קו לחיים עבור שילת קנפו. לקבלת אישור תרומה יש להעביר את אישור ההעברה ולציין שם וכתובת למשלוח לפקס: 03-9215566.

תרומה טלפונית 03-9250505.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך