פרויקט תמ"א 38 בשלושה בניינים ברחוב הרב קוק צובר תאוצה

התחדשות העירונית מהווה חלק משמעותי בעתידה של אשדוד. לאחרונה הושק "סטאר אשדוד", פרויקט יוקרתי ברובע ב' המאגד מתחם של שלושה בניינים ברחוב הרב קוק
פרויקט תמ"א 38 בשלושה בניינים ברחוב הרב קוק צובר תאוצה

עיתון "המגזין" ואתר "אשדוד אונליין" ממשיך לעקוב אחר קצב ההתקדמות של ההתחדשות העירונית. לאחרונה החל שיווק של פרויקט יוקרה בשם "סטאר אשדוד" המאגד שלושה בניינים הממוקמים ברחוב הרב קוק 41,43,45. הפרויקט יכיל כ-36 יחידות דיור, בשלושה מבנים צמודים, והוא מציע מגוון דירות כולל דירות גן ופנטהאוזים בתכנון מרהיב. מחיר של דירת בת 4 חדרים מתחיל ב-1,450,000 ₪, דירת גן החל מ- 1,600,000 ₪ ופנטהאוז מפואר החל מ- 1,650,000 ₪.

"זו הזדמנות נדירה לרכישת דירה חדשה מול מתחם סטאר סנטר", מסביר יוסי שרון מחברת "לידרס שיווק פרויקטים בע"מ" המשווקת את הפרויקט. "המבנים ממוקמים בצפון העיר, מצפון נמצא ציר ז'בוטינסקי, מדרום שדרות יצחק הנשיא, ממזרח שדרות בני ברית וממערב בשדרות הרצל. ברובע שוכן הפארק הגדול בעיר, פארק 'בן-גוריון', אשר בתחומו נמצא האצטדיון הרב-תכליתי, וכן בית משפט השלום של העיר ומכללת סמי שמעון".

קבוצת "לידרס שיווק פרויקטים" אחראית על ביצוע הפרויקט, ובחברה מספרים כי רבים הם המתעניינים ברכישת דירה לשם השקעה במקומות האלה. "דירות להשקעה הפכו אטרקטיביות מאוד בשנים האחרונות", אומר יוסי, "במקביל לתשואה האפסית שניתן לקבל באפיקים הסולידיים, דירות נתפסות כנכס יציב ובטוח השומר על ערכו ולרוב אפילו משיג תשואה ריאלית כשבנוסף דמי השכירות של השוכרים מבטאים תשואה של כמה אחוזים טובים, מעל מה שניתן לקבל בפיקדונות ובאפיקים הסולידיים. כלומר, התפיסה היא שדירה גם משביחה (מחירי הדירות עולים) וגם מייצרת תשואה (דמי שכירות). לפי הנתונים שהוצגו בוועדת השרים, המדד הארצי של מחירי השכירות זינק בשמונה השנים האחרונות ב-60%". בנוסף, ניתן לקבל מימון בנקאי עד 75% מערך הנכס. הקבלן המבצע הוא יפים פישמיידט, שכבר בנה לעצמו מוניטין בפרויקטים של תמ"א 38 ברחוב המעפילים 15 וברחוב יהודה המכבי 13.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך