חדש באשדוד: "כללית אסתטיקה" משיקה מרפאה חדשה בעיר

בשורה משמחת לאוהבי ואוהבות הטיפוח והאסתטיקה בעיר אשדוד והסביבה. בימים אלו, משיקה רשת 'כללית אסתטיקה', מבית 'כללית שירותי רפואה', את המרפאה הראשונה שלה בעיר אשדוד. במרפאה החדשה יוצעו ללקוחות כלל קופות החולים טיפולים כגון הזרקות ומילוי קמטים, טיפולי פילנג, ניתוחים אסתטיים, הסרת שיער בלייזר ועוד
חדש באשדוד: "כללית אסתטיקה" משיקה מרפאה חדשה בעיר

עד עתה תושבי אשדוד נאלצו להרחיק על מנת למצוא מקומות המעניקים טיפולים אסתטיים עם אחריות של גב רפואי כמו 'כללית', עתה יוכלו התושבים להנות ממרפאה מקצועית, עם פיקוח רפואי, ולקבל שירות, ייעוץ ומענה איכותי במבחר טיפולים חדשניים המבוצעים על ידי מיטב מומחי הרשת. כחברת בת של שירותי בריאות כללית- הגוף הרפואי הגדול בישראל, החומרים והמכשור הטכנולוגי נבחנים בקפידה, עומדים בתקנים מחמירים ומאושרים על ידי משרד הבריאות, ה-FDA האמריקני ו/או ה-CE האירופאי. הצוותים הרפואיים מחויבים לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר של טיפול מקצועי, אמינות ובקרה רפואית, מאחר וכל טיפול אסתטי המבוצע במרפאות הרשת הוא קודם כל טיפול רפואי.

במרפאה החדשה ניתן יהיה למצוא את מכלול השירותים שרשת "כללית אסתטיקה" מציעה במרפאותיה, בין הטיפולים המוצעים: כלל הניתוחים האסתטיים, הזרקות ומילוי קמטים, טיפולי פילינג, העלמת נימים וורידים והסרת שיער בלייזר, הסרת נגעי עור ושומות, טיפול בהזעת יתר ועוד.

המנהל הרפואי של המרפאה הוא ד"ר גיל נרדיני, מומחה בכירורגיה פלסטית משחזרת ואסתטית של הפנים. דר' נרדיני סיים את לימודי הרפואה בהצטיינות בבית הספר עין כרם של האוניברסיטה העברית ומשם המשיך התמחות בכירורגיה פלסטית בתל השומר. לאחר סיום התמחותו וקבלת תואר מומחה דר' נרדיני המשיך לשלוש שנות התמחות על בניו יורק, באחת מהמחלקות לכירורגיה פלסטית הטובות בעולם. ד"ר נרדיני יבצע במרפאה טיפולי הזרקות, ניתוחי פנים, ניתוחי הגדלה /הרמה/ הקטנת חזה, ניתוחי גוף ועפעפיים, הקטנת חזה לגבר, מתיחות בטן, שאיבות שומן וניתוחי אף.

את המרפאה תנהל אדמיניסטרטיבית שירלי צוריאל. צוריאל מזמינה את תושבי ותושבות העיר והסביבה להגיע למרפאה ולקבל שרות, ייעוץ ומענה רפואי איכותי: "במרפאה החדשה באשדוד ניתן למצוא את הטיפולים החדשניים ביותר המקובלים בעולם המערבי, אשר מבוצעים על ידי מיטב מומחי הרשת. תוכנית הטיפולים נבנית באופן אישי לכל מטופל בהתייעצות עם הרופא ובהתאם לרצונותיו של המטופל".

בנוסף, במרפאה ניתן יהיה לרכוש את מוצרי סדרת התכשירים הדרמו-קוסמטיים שהשיקה "כללית אסתטיקה" לאחרונה. המוצרים ללא פרבנים, לטיפול וטיפוח יעיל, מכילים הרכבים חדשניים, מרוכזים ואפקטיביים, מבוססים על טכנולוגיות מתקדמות, מגובות מחקרית ורכיבי מפתח פעילים רבי עוצמה אשר מקנים לתכשירים יעילות גבוהה. סדרת המוצרים פותחה במיוחד כדי לתת מענה מיטבי לקהל רחב ולצרכי עור מגוונים. השימוש במוצרים מבטיח יעילות בלתי מתפשרת וחווית שימוש נעימה.
כתובת מרפאת כללית אסתטיקה אשדוד:

בבניין דימרי, רח' צה"ל 1, אשדוד (קומה 3).
פרטים נוספים, תיאום יעוץ והתאמת טיפולים בטלפון: 077-8658130

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך