עוד 0:1 קטן גדול. מ.ס עברה גם את הפועל חיפה

עם עוד 0:1, בדיוק כמו במשחק הליגה הקודם מול אשקלון, הצליחה אשדוד לגבור בחוץ על הפועל חיפה ולהתקרב לצמרת. דין דוד עם שער מוקדם (12), סגר עניין. אשדוד כבר תשיעית. בשבת מגיעה כפר סבא.
עוד 0:1 קטן גדול. מ.ס עברה גם את הפועל חיפה

בלי לשים לב, אשדוד הופכת לקבוצת מרכז טבלה. מי זוכר את הפתיחה הנוראית של העונה. ברביעי עשתה אשדוד עוד צעד להישארות בליגה עם 0:1 קטן/גדול על הפועל חיפה. בדיוק אותה תוצאה מהמחזור הקודם על אשקלון.

מ.ס חסרה מספר שחקני הרכב, כמו טום בן זקן, תום מונד וזריהן שמורחק. מושל הוסט לעמדת המגן הימני וחן עזריאל לקישור האחורי. מצד שני קינדה ערך את הופעת הבכורה שלו בליגה לאחר שנכנס כמחליף, 4 חודשים שנעדר בגלל פציעה.

אשדוד פתחה טוב. דין דוד (12). תרגם את זה מהר לשער. הוא בעט כדור מדויק לפינת השער של הפועל חיפה וקבע 0:1.

image
דוד מאושר. (צילום טל אקוקה)

בדקה ה-49, ג׳ראפי המצטיין, בשתי הצלות של כדור שאולי אחד מהם עבר את הקו. אבל בכל מקרה ג׳ראפי ראוי למחמאות גדולות. אגב חיפה שדרשה שער, שכחה שבעצמה נהנתה ממקרה דומה מול מכבי פ״ת, שלה לא אושר שער חוקי. בדקה ה-72 הוא מנע עוד שער בהצלה גדולה מהחיבורים, בשיא הלחץ של חיפה.

בדקה -64 הפועל חיפה נותרה בעשרה שחקנים. רואש הורחק בצהוב שני (הראשון על דיבורים כמה דקות קודם לכן), לאחר הכשלה של מנגה. עברו 4 דקות מההרחקה של רואש ואינברום הורחק בצהוב שני.

 אשדוד ירדה לשמור על התוצאה בכל מחיר. הקבוצה התגוננה בכדי לחזור עם 3 הנקודות  הכל כל חשובות. 6 מתוך 6 בשני מפגשים מול קבוצות תחתית, אשקלון והפועל חיפה. אשדוד במקום ה-9. מי זוכר את פתיחת העונה?

אשדוד: ג׳ראפי, מושל, עבדל חמיד, סירושטיין, ברוציץ׳, עזריאל, בקל, ביטון (ברדע, 55), אינברום (הורחק), מנגה (באגריץ׳,90), דוד (קינדה, 73)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך