פרחים במקום עיקולים

יום המעשים הטובים שחל בשלישי השנה הביא לשיתוף פעולה יוצא דופן בין ילדי גן "סינדרלה" אשדוד לעובדי מחלקת האכיפה של העירייה. המבקרים במרכז האכיפה שמופעל על ידי חברת "מילגם" הופתעו לקבל פרחים מהעובדים והילדים.

המבקרים במרכז האכיפה של עיריית אשדוד המופעל על ידי חברת מילגם הופתעו ביום שלישי האחרון, כשנתקלו בפעילות המשותפת בן ילדי גן סינדרלה אשדוד לבין עובדי מחלקת האכיפה, אשר במסגרת יום המעשים הטובים חברו יחד לכמה שעות של עשייה למען הציבור וחילקו במשותף פרחים לעוברים ושבים באזור.

מנהלת גן סינדרלה הגב' יוליה סיגל סיפרה, "אנחנו מכוונים תמיד את הילדים לשלב בין פעילות מהנה לעשייה חינוכית עם ערך מוסף. חשוב שהילדים יטמיעו כבר מגיל צעיר את ערך הרעות ההדדית, החברות והארת הפנים כלפי כל אדם. אני מאמינה שהם יגדלו להיות אזרחים טובים יותר וחברתיים יותר אם נראה להם את הדרך".

גם מנהל מחלקת האכיפה מר בועז לוין מחברת "מילגם" בירך על הפעילות. "עובדי המחלקה פעילים מאוד לאורך כל השנה בפעילות התנדבותית רבה ובכך מביאים לידי ביטוי את הערכים שלאורם אנו פועלים. אני מברך את כל השותפים לפעילות ובטוח שהיא הביאה להם תחושת סיפוק גדולה".

צילום: רונן נג'אתי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך