נפרדת מאמא: הפוסט המרגש של מורן שאיבדה את אמה ביום חתונתה

הטרגדיה הקשה של משפחת משולם עליה פרסמנו הבוקר הפכה לכואבת יותר בעקבות הפוסט המרגש של בתה הכלה מורן נגר, שהתחתנה ובתוך יממה איבדה את אמה
נפרדת מאמא: הפוסט המרגש של מורן שאיבדה את אמה ביום חתונתה

הבוקר פרסמנו על המקרה הקשה בו אשדודית בשנות החמישים לחייה נפטרה במהלך היממה של חתונת בתה.

פוסט מרגש העלתה הכלה הטרייה מורן, הבת של רותי משולם שנפטרה ובו נפרדה מהאמא שהייתה כל עולמה, אתר 'אשדוד אונליין' מביא לכם את הפוסט המרגש שלא הותיר עיין אחת יבשה.

"יש רגעים שהשאלה למה מאוד מיותרת. תמיד כמשפחה היינו עם המון אמונה שלכל דבר שקורה יש משמעות וישנה סיבה שבעקבותיה אלוהים בוחר להעמיד אותנו באותו ניסיון.  ברוך ה' יודעים ובטוחים שבכל ניסיון כזה אנו מחויבים לעמוד בו בגבורה כי אחרת הניסיון לא היה קורה".

"אמא יקרה שלנו, כל כך מאושרים לדעת שהשנתיים האחרונות היו השנים המאושרות בחייך- ככה העדת בכל רגע נתון. זכית לראות את ילדייך כל אחד במקום שלו צומח, מתפתח, אוהב וכל כך נאהב. זכית לנסיכה הנכדה הראשונה שלך דריה בת דקלה שהפכה לאור חייך. אפשר להגיד שדריה הייתה החברה הטובה ביותר שלך בשנתיים וחצי האחרונות. ילדה שלנצח תהיי מעוצבת בדמות שלך, ילדה שגם אם לא תצליח לזכור את פנייך במדויק זכתה לקבל את הערכים הייחודיים לך, את יכולת הדיבור הבלתי פוסקת, את החוכמה, המנהיגות, הרגישות, שמחת החיים ובעיקר ביכולת לעשות את מה שעולה על רוחך מבלי לחשבן לסובבים אותך".

"זכית לראות את ילדתך הבכורה מגיעה לנחלה שלה עם בן זוג מדהים שבחודשים האחרונים בונה להם במו ידיו את הבית שכל כך רצית, הבית שלנצח יהיה חלק ממך.
אמא יקרה זכית לראות את הבן הקטן שלך ממשיך לתחזק זוגיות ארוכה עם הנסיכה בהירת השיער מישל שנכנסה עמוק לליבנו. כמו כן זכית לראות אותו בגאווה רבה דוהר קדימה ובונה את חייו בהערצה שלא היססת לדבר עליה בכל הזדמנות".

"ואני אמא יקרה שלי- זכית לראותי בתקופה המאושרת בחיי, שלצידי בכל רגע נתון עומד נסיך אמיתי כמו שתמיד הצהרתי שאקבל. יגאלי הדמות המדהימה הזאת שאלוהים זיכה אותנו לקבל למשפחה שלנו. אני יודעת שבימים האחרונים דיברת ארוכות על האהבה שלך ליגאלי ועל כך שיגאלי הודה לך על ערב המקווה והבטיח לך שיעשה אותי למאושרת שבנשים. ידעת שהבטחה של יגאלי זאת הבטחה שיקיים גם אם יעלה לו בחייו".

"אמא שלי, אסיים בכמה מילים על הפרטנר למסע שלך – אבא שלנו, החבר הכי טוב שלך, החצי שלך, הגבר שהגדרת ממש לפניי כמה ימים שאת חצי בנאדם בלעדיו, האש שמלבה את ליבך, לא הפסקת להוקיר לו על מי שהוא עבורך עוד בחייך, אני חושבת שזה הדבר שמחזיק אותנו כל כך חזקים כרגע שגם בחייך ידעת לתמוך בנו, להתגאות בנו, ידענו בכל רגע נתון מה את מרגישה וחושבת עלינו, היית מאוד שקופה".

אומנם הדבר לא מתעכל אבל יש דבר אחד שאנחנו מבטיחים שלך אמא וגם לך אבא יקר שלנו מרגע זה האיש שעומד למול עינינו זה החצי שהשארת כאן
הדמות המושלמת הזאת- אבא שכל כך מובן לנו למה אהבת אותו כל כך. מבטיחים להכניס אושר גדול לחייו עם נכדים קטנים ובריאים בע"ה במהרה.
יודעים ובטוחים שכל הטרגדיה הזאת תכניס איתה הרבה אמונה, קירבה בינינו כמשפחה, אחדות ואושר שלאט לאט יקבל שוב מקום שאת ממשיכה ללוות אותנו כאילו דמותך עדיין פה".

ואני ככלה טרייה אמא שלי יודעת שיש לי בימים אלו הרבה כוחות מאחלת לנפש שלך לנוח, להיות בשלווה. תמיד היית זאת שמקבלת החלטות בבית עם המון חשיבה וחוכמה, אם החלטת שזה הזמן להשאיר אותנו יחד זה בגלל שאין לך ספק בכלל שנעמוד על הרגליים ונצליח לקום. בע"ה ניפגש בכל רגע שאת מכוונת אותנו, מברכת ונותנת לנו כוחות".

"בערב החתונה נתת לכל אחד מאתנו כוחות שמאוד קל לי להבין שזה מושרש ממך. לדיקלה נתת בערב את קבלת ההחלטה המהירה באסרטיביות לפנות אותך לבית החולים בלי למצמץ. לשי נתת את האפשרות לנהל את האירוע ביד רמה כמנהיג אמיתי. לאבא הבאת כוחות על להרגיע אותי ולשמח כלה ברגע הקדוש והמשמעותי שלה.
ולי אמא- הבאת כוחות לרקוד, לשמוח עם האנשים המדהימים שהגיעו וכיבדו אותנו מעבר לכל דמיון".

מילות הפרידה האחרונות של מורן בפוסט: "רותי משולם היית אישה משמעותית בחיינו איזה כיף לנו כילדים וגם לאבא לדעת שכל מי שאנחנו זה כל כך הרבה ממך.
לכן ברור לכולנו שאת תחיי לנצח עם כל הדורות הבאים. אוהבים אותך אהבת נפש מודים לך על הכל. ועכשיו הדלקתי נרות בפעם הראשונה כאישה נשואה מורן נגר
קיבלתי את שם המשפחה של אותם אנשים שלא הפסקת לדבר בשבחם. משפחת נגר שגרמה לך להרגיש בטוחה, לשחרר אותי הילדה שלך. נשיקות מלאך שלנו".

הפוסט המרגש של מורן נגע לליבם של רבים, והתגובות המרגשות לא איחרו להגיע. תגובה אחת ריגשה אותנו עד דמעות, התגובה של גאולה נגר, האימא הרגישה של החתן הטרי שכתבה: "מורני כלתי הטריה, ריגשת אותי מאוד!!! נכנסת לי ללב ולמשפחה, את ילדה אצילה ומיוחדת. מהיום יש לי ארבע בנות, את שווה בת שווים בביתי ובליבי!!! אהיה בשבילך בטוב וברע, אעמוד לצידך בכל מכשול ושמחה, אהיה איתך בעת הלידות שלך, ואטפל בך בחוליך, ואהיה אוזן קשבת לרחשי ליבך!!!
אני אוהבת אותך, ילדה שלי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך