תום מונד בספק לחיפה. התעניינות בבן רייכרט

האם גדי קינדה יהיה לראשונה מזה 4 חודשים, בסגל לליגה של מ.ס אשדוד לקראת משחקה ביום רביעי (21.00, "סמי עופר"). יתכן כי מושל עשוי לפתוח בהרכב על חשבון דולי מנגה. מי שיחסרו הם תום מונד החולה וכנראה גם משה אוחיון הפצוע וניב זריהן המורחק. בן רייכרט מהפועל ת"א, עשוי לעניין את הקבוצה.
השחקן מונד
מונד. "רוצים וצריכים לנצח

מ.ס אשדוד מתכוננת לקראת משחקה ביום רביעי (21.00, "סמי עופר") מול הפועל חיפה בליגה. אבל חסרים לה מספרים שחקנים וגם עדיין לא ברור גדי קינדה, שחוזר לאחר 4 חודשים, יהיה בסגל לליגה, לראשונה מאז חזר מפציעה.

כזכור קינדה נפצע לאחר המחזור הרביעי באימון, הוא נפגע ברצועות הצולבת והצדית ונעדר ממשחק 4 חודשים! בשישי הוא היה בסגל בגביע המדינה מול איכסל לראשונה, ושותף במשך 10 דקות. עכשיו מצפים  לראות במ.ס אשדוד אם יוכל להיות בסגל גם בליגה.

הדבר נראה תלוי יותר בשחקן. אם ירגיש כי הוא יכול להשתתף ולו חלקית במשחק, רוב הסיכויים שיהיה בסגל הקבוצה. אגב המנג'ר יוסי מזרחי אמר על חזרתו של קינדה: "זה החיזוק הטוב ביותר שיכולנו לעשות בחלון ההעברות".

מי שעוד יחסרו כנראה הם תום מונד שחולה בשפעת עוד לפני המשחק מול איכסל וגם משה אוחיון שסובל מפציעה. לכך יש להוסיף את ניב זריהן שמורחק על יד ההתאחדות ל-4 משחקים. בנצי מושל כובש צמד השערים במשחק מול איכסל, בגביע המדינה, עשוי לפתוח בהרכב במשחק מול חיפה. הוא יתפוס את מקומו של הזר החדש, דולי מנגה, שפתח מול איכסל.

בנושא חיזוק השחקנים, הרי שבאשדוד מחכים לראות איזה שחקנים תשחרר הפועל ת"א ואילו תשחרר מכבי ת"א. במכבי ת"א כבר מדברים על דור פרץ, אבל שם חדש נכנס לבורסת השמות, בן רייכרט, שאם הפועל תשחרר, ייתכן ואשדוד תיכנס לתמונה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך