הזמרת האשדודית ענבל קידר בסינגל ביכורים

לאחר שסיימה את לימודיה בבית הספר "רימון", הזמרת האשדודית ענבל קידר עושה את צעדיה הראשונים בעולם המוסיקה ומשחררת סינגל ראשון.
הזמרת האשדודית ענבל קידר בסינגל ביכורים
ענבל קידר. צילום: מאור מזרחי

ענבל קידר היא זמרת אשדודית בת 22, לאחר שנים בהן שרה במסגרות מקומיות רבות, הגיעה אל לימודי מגמת המוסיקה הים תיכונית בבית הספר "רימון", היא הדהימה את כולם בכישרון הקולי, הכנות, הרגש והקסם האישי שלה, אשר גרם לרבים להתרגש.

כעת, עם סיום לימודיה ברימון היא בדרך להגשמת חלום אלבום הבכורה מתוכו משחררת כסנונית ראשונה את "לפעמים", שיר אהבה עוצמתי מרגש אותו כתבה בעצמה והלחינה יחד עם תמיר קליסקי.

עם צאת השיר אל תחנות הרדיו סיפרה ענבל: "עם סיום לימודיי בבית הספר רימון אני יוצאת לדרך מוסיקלית מלאת תשוקה, אתגרית, ותמיד צועדת לכיוונים חדשים, ומסקרנים בעולם המוסיקה, "לפעמים" הינו הסינגל הראשון שלי מתוך אלבום שממש נמצא בשלבי עשייה, זה ריגוש עצום בשבילי לבצע לכתוב וליצור, העבודה שלי על האלבום היא עם מיטב הכותבים, המלחינים והמעבדים בתעשיית המוזיקה בארץ."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך