האם פדופיל מסתובב באשדוד? גננת טוענת כי אדם צילם את הילדים בגן וברח

האם פדופיל מסתובב ליד גני ילדים בעיר אשדוד? גננת טוענת כי אדם ממוצא אפריקאי נוהג לצלם את ילדי הגן כשהם בחצר. פקחים הוזעקו למקום אך הוא כבר ברח
האם פדופיל מסתובב באשדוד? גננת טוענת כי אדם צילם את הילדים בגן וברח

האם גננת בגן אשר שוכן ברובע ח', הצליחה למנוע פגיעה מינית בילדים קטנים שלומדים אצלה בגן? אם אתם שואלים אותה, היא משוכנעת שכן.

סיפר מטריד מאוד התרחש היום באחד מגני הילדים ברובע ח'. בזמן שכל ילדי הגן היו בחצר הגן ושיחקו להנאתם וללא הפרעה, קלטה לפתע הגננת צעיר ממוצא אפריקאי שמתקרב לעבר הגן ומצלם ללא הרף בטלפון הנייד שלו את הילדים. הגננת המופתעת לא איבדה את העשתונות והכניסה במהירות את הילדים לתוך הגן וחייגה מייד למוקד העירייה לדווח על האדם החשוד שצילם את הילדים, פקחי העירייה הגיעו למקום קיבלו הסבר מהגננת שסיפרה שזאת לא הפעם הראשונה שאותו אדם מצלם את הילדים בגן ובורח.
הפקחים שהגיעו החלו לחפש אחר החשוד, אך למרבה הצער הוא כבר הספיק לברוח ולא מצאו אותו. הפקחים העבירו הלאה את התלונה לגורמים הרלוונטים.
אחד ההורים שהעדיף לדבר בעילום שם סיפר ל"אשדוד אונליין": זה מאוד מטריד ומפחיד לשמוע שיכול להיות שפדודפיל סודני או אריתראי מצלם את הילדים הקטנים שלנו, עכשיו הוא רק מצלם , מה יהיה אם הוא יארוב לילד או ילדה ויפגע בהם?"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך