הפועל אשדוד הדהימה את האלופה

סדרות רבע הגמר הפליאוף בליגת ווינר בכדוריד נפתחו ביום שני השבוע, ובהמשך ישיר להפתעות שנרשמו לאורך העונה בליגה – הפועל אשדוד ניצחה במשחק הירואי את האלופה מכבי ת"א בביתה 32:27 כבר במשחק הראשון. ניצחון של אשדוד ביום שישי במשחק הבית שלה יוביל להדחת האלופה כבר בשלב רבע הגמר! כל תוצאה אחרת - למשחק שלישי ומכריע. המשחק יתקיים באולם הספורט במקיף ט' יועבר בשידור ישיר בערוץ הספורט
צילום: דך הפייסבוק של מכבי ת"א

הפועל אשדוד סיימה את הליגה הסדירה במקום החמישי, מה שזימן לה משחק מול האלופה מכבי תל אביב שסיימה במקום הרביעי. הצהובים לא הפגינו עונה גדולה, אך נהנים מיתרון ביתיות וקבוצה עם קהל, מסורת ושחקנים מנוסים במאבקי פלייאוף. כל אלו לא הועילו להם במשחק הראשון של הסדרה, בו ניצחה הפועל אשדוד בצורה משכנעת, לאחר שהובילה כמעט לאורך כל המשחק.
מכבי ת"א – הפועל אשדוד 32:27 (15:13) – 1:0 בסדרה
האלופה פגשה את אחת הקבוצות המפתיעות של העונה, ואשדוד של המאמן האגדי וובה זייקמן בהחלט הצדיקה את הקומפלימנט. מכבי פתחה את המשחק הראשון בפלייאוף בצורה טובה והוליכה 2:4, אך האשדודים השתלטו על המשחק ועלו ליתרון 7:9, לאחר עשר דקות של משחק. מכבי ייצבה את ההגנה שלה וחזרה למשחק כש-9 דקות לסיום המחצית לוח התוצאות הראה על שוויון 11:11. בהמשך לוח התוצאות הראה על 13:13, כשחמש דקות לסיום מילאן מירקוביץ' המקשר כל הצהובים הורחק בכרטיס אדום. עד למחצית אשדוד הספיקה לכבוש שני שערים ולרדת לחדר ההלבשה ביתרון 13:15. את המחצית השנייה מכבי פתחה טוב, אך האשדודים נלחמו והצליחו לעלות ליתרון של שלושה שערים, שמונה דקות מפתיחת המחצית. אשדוד הגדילה את היתרון שלה והוליכה 16:20 בדקה ה-40, בזכות יכולת טובה בהתקפה של יותם טל, רועי ביטון ורומן איזטולוב, לצד ירין רוטברג שהיה מצוין בשער וההגנה.
אשדוד עלו ליתרון של 17:24 (45'), כשגם פסק זמן של מאמן מכבי ת"א אבי רש לא עזר. מכבי ניסתה להתקרב, אבל אשדוד ברחה ל-22:28 כשנותרו שש דקות לסיום. שפטו – לאונרד ינקו ואורן איטין.

מאמן הפועל אשדוד, וובה זייקמן סיכם: "עשינו משחק טוב, אבל אנחנו צריכים לשחזר את המשחק הזה ביום שישי, וזה לא הולך להיות קל. מאוד השתדלנו לא לאפשר להם להבקיע שערים קלים, וזה השתלם. מאוד חשוב שנעשה את ההכנה המנטלית ליום שישי, שנזכה לתמיכה של הקהל באשדוד, כי אנחנו לא רוצים לחזור למשחק שלישי בת"א. יהיה קשה מאוד, בכל זאת מדובר באלופה שתעשה הכל להגן על התואר שלה מאוד. אנחנו נעשה הכל כדי לנצח ולעשות דבר גדול לאשדוד".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך