צפו: האשדודי רן כרמי בוזגלו נעצר אמש בהפגנת האחדות בכיכר רבין

טעם מר למחאת האחדות שנערכה אמש בכיכר רבין, וזאת לאחר שהאשדודי רן כרמי בוזגלו שביקש לדבר נלקח למעצר ע"י המשטרה
צפו: האשדודי רן כרמי בוזגלו נעצר אמש בהפגנת האחדות בכיכר רבין

למעלה מ- 2,000 איש הגיעו אמש להפגנת האחדות שאירגן, סרן במילואים זיו שילון שקרא בפוסט שפרסם בפייסבוק לציבור להצטרף אליו למחאה במוצאי שבת בכיכר רבין זאת נוכח האירועים והתגובות שקרו בשבוע שעבר סביב משפטו של החייל היורה אלאור אזריה,

אלא, שלטענת פעילי ימין ששהו במקום העצרת הפכה ממחאה של אחדות למפגן שמאל מובהק, וזאת לאור ההשתתפות של ראשי מפלגות האופוזיציה (למרות שלא נאמו) וכן נושאי הדברים שרמזו נגד תומכיו של החייל אלאור אזריה.

ע"פ אותם פעילי ימין הוכחה לכך שעמותות השמאל השתלטו על המחאה הוא האירוע החריג שנרשם בהפגנה לאחר שרן כרמי בוזגלו, אשדודי בעל רשת החנויות 'כלי זמר' וממנהיגי המחאה למען החייל אלאור אזריה, עלה לבימת העצרת וביקש לדבר שלוש דקות באווירת אהבת החינם, אך כאמור המארגנים לא אפשרו לו ובוזגלו נהדף על ידי שוטרים שאביטחו את המקום, הורד מהבימה ונעצר על ידי המשטרה שהובילה אותו לחקירה.
צפו במעצר:

הזמר הצל, שמוביל מחאה בעד החייל ונגד אירגוני השמאל כתב בדף הפייסבוק שלו: חבל מאוד שעל האירוע שהיה אמור להיות ללא זהות פוליטית של זיו שילון שהוא גיבור ישראל, השתלטו גורמים מהשמאל וכרגיל מבחינתם זכות הביטוי היא רק שלהם וכאשר רן כרמי בוזגלו ממטה המאבק לשחרור אלאור ביקש רק לדבר, הוא נעצר כאחרון העבריינים. אז זיו שילון אח יקר, מצטער לאכזב אותך אבל סובלנות, אחדות, הקשבה ואהבת חינם לא קיימת וכנראה גם לא תהיה אל תשלה את עצמך !!!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך