שינה את שמו לבוזגלו כאות מחאה

רן כרמי בעל חנות לכלי נגינה באשדוד החליט בצעד מחאתי להוסיף לשמו את שם המשפחה "בוזגלו" לאור ההשתלחויות של אנשי אקדמיה ורוח בציבור המזרחי

רן כרמי בן 52 פעיל חברתי מוכר, בן לניצולי שואה שנפצע במהלך שירותו הצבאי ובעל חנות לכלי נגינה באשדוד, ניגש היום (יום שני) ללשכת רשות האוכלוסין וההגירה באשדוד עם בקשה ממש לא שיגרתית, הוא ביקש להוסיף לשמו את שם המשפחה "בוזגלו". הוא הסביר למנהלת הלשכה המופתעת שהוא מבקש להוסיף את השם בוזגלו לשמו, בגלל האמירות המחרידות שנאמרו כלפי הציבור המזרחי בישראל והקיטוב העדתי שנוצר בחברה הישראלית.

בקשתו של כרמי התקבלה ומנהלת הלשכה הגברת מרים זאבי אלימלך שהתרגשה מצעדו של כרמי אף השלימה, מכיסה, 50 שקלים שחסרו לו לתשלום האגרה.

רן כרמי, פירסם בדף הפייסבוק שלו סטטוס המסביר את הנסיבות שהניעו אותו להוספת השם "בוזגלו", וזכה למאות לייקים, שיתופים ותגובות תומכות מגולשים רבים וכך כרמי כתב:

"כתגובה להשתלחות חסרת הרסן בבני עדות המזרח, ניגשתי בצהרים למשרד הפנים והוספתי את השם בוזגלו בתעודת הזהות שלי.מנהלת הלשכה הגב' מרים זרבי אלימלך, שהתרגשה מהמעשה, הזמינה אותי ללישכתה ואף השלימה, מכיסה, 50 שקלים שחסרו לי לתשלום האגרה.

אבי, זכרונו לברכה, נמלט מהונגריה הנאצית לאחר שהספיק לראות את אחיו הבכור, סטודנט מבריק למשפטים, נורה בידי קצינים נאציים שחלפו על פניו בג'יפ. מצד אמי, עליה השלום, מגיעים השורשים עד לתלמידו של הבעש"ט! סב סבי, מראשוני פורצי חומות ירושלים, שימש כרבה של הקהילה החברונית, בתחילת המאה שחלפה.

את השקפת עולמי עצבתי בגדוד 12 של גולני. שם אדם נמדד רק עפ"י התנהלותו ותרומתו למסגרת המגובשת. כך ראיתי את כור ההיתוך של מדינת ישראל ולמרבה גאוותי, ארבעת ילדי הם ישראלים "מעורבבים" שבמו דיהם סוכרים את הגולל על השד העדתי, הפורץ החוצה, מדי פעם, בעיקר כדי לקדם מטרות פוליטיות אפלות.

אני קורא לכל העם, מימין ומשמאל, דתיים וחילוניים, להתקבץ בכיכר לעצרת משותפית. כולם, למעט הפוליטיקאים…. ועל הבמה ידברו וישירו אנשי רוח ואמנים המקפידים לשמור על הקונצנזוס הכ"כ עדין ואולי משם, מהכיכר, נצא מחוזקים ונמשיך, יחד, אל האתגרים העומדים לפנינו."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך