דרמה בכביש אשדוד – אשקלון: שוטרים עצרו רכב ומצאו ברכבו קוקאין

פעילות משטרת ישראל במאבק העיקש בסמים המסוכנים נמשכת ללא הרף. בפעילות שכזאת בשעות אחר הצהריים, עצרו כוחות המשטרה בכביש אשדוד-אשקלון חשוד, 32, כשברכבו חומר חשוד כסם מסוג קוקאין במשקל של מאות גרמים. הוא הועבר לחקירה ומחר תבקש המשטרה להאריך את מעצרו בבית המשפט.
דרמה בכביש אשדוד - אשקלון: שוטרים עצרו רכב ומצאו ברכבו קוקאין

במהלך פעילות בלשי ולוחמי משטרת ישראל היום נעצר תושב אשדוד כבן 32 בעת שנסע ברכבו בכביש 4 אשדוד-אשקלון. בחיפוש שערכו בלשי המשטרה ברכבו נמצא חומר החשוד כסם מסוג קוקאין במשקל מאות גרמים. החשוד נעצר על ידי כוחות המשטרה ונלקח גם לחיפוש בביתו שם אותרו עשרות גרמים נוספים של ככל הנראה אותו החומר. בסיום החיפוש, לאחר שאותרו כ- 300 גרם חומר חשוד, החשוד הועבר לחקירה במשטרה, ומחר הוא יובא בפני בית המשפט באשקלון בכוונה להאריך את מעצרו לטובת המשך החקירה.

במשטרה ציינו כי פעילות חשובה זאת מנעה את הפצתו, מחד, ואת הסיכון הטמון בשימוש בסמים המסוכנים בקרב הציבור, מאידך. אנו נמשיך כל העת בפעילות נחושה ויצירתית לאתר ולסכל את הפצת הסמים ועבירת הסחר בהם.

3ipt0syh

צילום: דוברות משטרה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך