החוק להוזלת המים אושר לקריאה שנייה ושלישית

ההוזלה תתאפשר בעזרת תיקון לחוק שיציע כי הפקת היטל הפקת המים בגובה 300 מיליון יחזרו למשק המים ולא למדינה - החוק צפוי להתקבל סופית במליאת הכנסת בימים הקרובים.
מי ברז

יובל שטייניץ שר האנרגיה, הודיע אמש בכנסת כי הוא מוביל לתיקון 27 לחוק המים, דבר שיאפשר בחודשים הקרובים הפחתה משמעותית של תעריף המים הבסיסי למשקי בית בשיעור שבין 13% ל־15%. הוועדה המשותפת של ועדות הפנים והכלכלה בכנסת אישרה אתמול בערב להצבעה בקריאה שנייה ושלישית את תיקון 27 לחוק המים. התיקון לחוק שנדון בוועדת הפנים של הכנסת מציע כי היטלי הפקת המים בגובה של כ־300 מיליון שקלים מדי שנה יחזרו למשק המים, ולא לקופת המדינה כפי שהיה נהוג עד עכשיו, החוק צפוי להתקבל סופית במליאת הכנסת בימים הקרובים.

שר האנרגיה שטייניץ התייחס לעניין ואמר: "מדובר בתיקון לחוק המים, שיאפשר להוריד את תעריף המים באופן משמעותי. צמצום מספר תאגידי המים תאפשר הורדה עתידית נוספת בתעריף המים בזכות ההתייעלות הצפויה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך