התפתחות בחקירת המשטרה מאירוע הדקירות הלאומני באשדוד

מתחזקות הערכות כי מדובר באירוע לאומני, והמשטרה ממשיכה לעדכן על פרטי החקירה והמאמצים להשים את ידה על הדוקר שנמלט
התפתחות בחקירת המשטרה מאירוע הדקירות הלאומני באשדוד

דיווח שהגיע למוקדי ההצלה בעיר בסביבות השעה 11:00 בבוקר העיד על אירוע דקירות ברובע הסיטי, כוחות רבים זרמו למקום ומתנדבי איחוד הצלה יחד עם פרמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי ראשוני לגבר כבן 40 שנפצע באורח בינוני, כאשר החשד הראשוני עליו דווח היה כי מדובר בפיגוע טרור, אך ככל שחלפו הדקות התבררו הדברים.

תחקור ראשוני של האירוע העלה כי אכן מדובר באירוע לאומני, אך לא מהצד שאליו התרגלנו, וכי החשש הוא שיהודי דקר ערבי ונמלט מהזירה.

בדקות האחרונות הוציאה משטרת ישראל הודעה על התקדמות החקירה.
img-20170105-wa0002
דוברות המשטרה (לכיש) : בהמשך לאירוע דקירה באשדוד, ממצאים ראשוניים בתחקור האירוע עולה כי הנדקר בן מיעוטים כבן 40 נדקר על ידי חשוד בעל חזות דתית ברחבת החניה ברחוב העצמאות באשדוד. מייד לאחר מכן נמלט החשוד מהמקום וכוחות משטרה רבים עורכים כעת סריקות אחריו. הנדקר טופל ופונה לבית החולים ברזילי במצב קל-בינוני על ידי גורמי רפואה. ככל שמתקדמת החקירה הראשונית מתחזק החשד בניגוד לדיווח הראשוני שמבוסס על דברי הקורבן, כי יתכן והאירוע הנו על רקע פלילי. חקירת המשטרה נמשכת בשני המישורים, וככל שיהיו פרטים נוספים נוסיף ונעדכן.
img-20170105-wa0005
מדוברות ביה"ח ברזילי נמסר: למרכז הרפואי ברזילי הובא ע"י מד"א מאשדוד, תושב שטחים עם פצעי דקירה בגפיים העליונות. מטופל בחדר טראומה. בהמשך נעביר דיווח על מצבו.
img-20170105-wa0004

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך