עורך דין מאשדוד בין עצורי פרשת הפדופיליה ברשת האינטרנט  

12 גברים נעצרו אתמול בחשד לביצוע עבירות מין בקטינים באינטרנט, ביניהם עורך דין תושב אשדוד, החשוד בניסיון לבעילת קטינה בת 14 ומעשים מגונים ברשת האינטרנט. היום הורה בית המשפט בפתח תקווה על המשך מעצרו של החשוד מאשדוד

12  גברים נעצרו אתמול בחשד לביצוע עבירות מין בקטינים באינטרנט, ביניהם עורך דין תושב אשדוד, החשוד בניסיון לבעילת קטינה בת 14 ומעשים מגונים ברשת האינטרנט. היום הורה בית המשפט בפתח תקווה על המשך מעצרו של החשוד מאשדוד. החשוד, שפרטיו אסורים לפרסום, נעצר במסגרת מבצע רחב של משטרת ישראל כנגד פדופילים לאחר ששוחח עם שוטרת שהזדהתה כקטינה. במהלך השיחה שלוותה באופי מיני, ניסה החשוד לפתות את הקטינה ונעצר בעקבות כך. השופט שמעון שטיין, פסק כי לאחר עיון בחומר שהגישה המשטרה, יש חשד סביר לביצוע העבירות ומשום כך, מעצרו של החשוד הוארך למשך 4 ימים נוספים למרות בקשת המשטרה להמשך מעצרו ל-7 ימים.

העצורים, מאזורים שונים בארץ, ניהלו תכתובות בעלות אופי מיני עם שוטרות שהתחזו לקטינות, והמשיכו בכך גם כאשר הובהר להן כי מולם נמצאת ילדה בת 11 או 12. החשודים זוהו לאחר עבודת איתור טכנולוגית. הם הועברו לחקירה בגין שורה של חשדות, לרבות ניסיון אינוס, ניסיון לגרום למעשה מגונה בקטין, ניסיון למעשה מגונה בקטין וניסיון להטרדה מינית של קטין מתחת לגיל 15.

החשודים נעצרו על ידי ימ"ר מרכז אחרי חודשים של חקירה סמויה מצד מחלקת הנוער. במסגרת הפעילות יצרו החוקרים דמויות וירטואליות של קטינות ברשת ונכנסו לאתרים וצ'אטים שונים. על פי החשד, מעל 30 אנשים יצרו קשר עם הדמויות ועברו עבירות מין בדרגות חומרה שונות.

במהלך שיחות הצ'אט עם ה"קטינות", שלחו חלק מהחשודים קישורים לתוכן מיני ותמונות עירום של עצמם, הפעילו מצלמת רשת וביצעו מול המצלמה מעשה מגונים. הם גם הנחו את ה"קטינות" כיצד לבצע פעולות מיניות בגופן. חלק מהחשודים ביקשו לעבור להמשך הקשר לשיחות טלפון או לשיחות דרך רשת האינטרנט, כאשר את השיחות הטלפוניות ביצעה שוטרת שהתחזתה לקטינה. במהלך השיחות הטלפוניות הציעו חלק מהחשודים ל"קטינות" הדרכה מינית החל מ"אני רוצה להיות הנשיקה הראשונה שלך" ועד הסברים לביצוע אקטים מיניים בוטים. אחד החשודים הציע ל"קטינה" סכום כסף של מאות שקלים תמורת קיום יחסי מין, וחשוד אחר הציע לקיים יחסי מין בחדרים "כמו בית מלון".

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך