מנגה חתם במ.ס קרית-שמונה דורשת 750 אלף יורו עבור ברוסו

מ.ס אשדוד החלה להתחזק. דולי מנגה מהפועל ת״א חתם בקבוצה והקשר הקנייתי אקומו, יתחיל להיבחן. קרית-שמונה ענתה לבקשת אשדוד לצרף את דידייה ברוסו בתג מחיר של 750 אלף יורו. גם על קורדיירו ביקשה כחצי מיליון.
מנגה חתם במ.ס קרית-שמונה דורשת 750 אלף יורו עבור ברוסו

במ.ס אשדוד מחפשים חיזוק לחלון ההעברות של ינואר. המטרה לצרף בין 3-4 שחקנים, במסגרת התקציב של הקבוצה. אשדוד כזכור שחררה 3 שחקנים זרים, גאלוביץ', איבקוביץ' וניבאלדו, לאחרונה.

השם הראשון שסיכם הוא דולי מנגה מהפועל ת"א. בין  אשדוד לשחקן היתה הבנה עקרונית, אבל הדרישה של הפועל ת"א, היא זו אשר מנעה סופית את הסכם. אשדוד והפועל סיכמו והשחקן חתם וכבר יתאמן היום. שחקן נוסף הוא הקשר האחורי מקנייה, אנתוני אקומו, שיתחיל להתאמן היום עם הקבוצה ואם ירשים, יצורף. אגב הוא הגיע על חשבונו סוכנו, כך שאשדוד אינה מחויבת.

לגבי שני שחקנים שאשדד מאוד רצתה, הקשר דידייה ברוסו והחלוץ מאוריציו קורדיירו, שניהם מקרית-שמונה, היא קבילה לאחרונה תשובה שתגרום לה לוותר, במיוחד על ברוסו. קרית-שמונה דרשה 750 אלף יורו על ברוסו וכחצי מיליון על קורדיירו, שהפך לשחקן הרכב שם וגם הדבר הזה, ממעיט מהסיכויים שיגיע. אגב השחקן עצמו מאוד רוצה להגיע. גם  דור פרץ, ממכבי ת"א, עדיין מועמד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך