אין שביתה: לאחר שעה של איחור החלו הלימודים

שופטי בית הדין הארצי לעבודה החליטו להיענות לדרישת משרד החינוך ומשרד האוצר, ומנעו את שביתת האזהרה של ההסתדרות

הדין הארצי לעבודה בתל אביב נענה הבוקר (שלישי), בשעה 08:30, להוצאת צו מניעה לשביתת האזהרה שעליה הכריזה הסתדרות המורים, ובמסגרתה עמדו להתחיל את הלימודים בגנים, בבתי הספר היסודיים ובחטיבות הביניים בשעה 11:00, והלימודים החלו ב-9:00. את הבקשה להוצאת הצו הגישו משרד החינוך והאוצר, ואליהם הצטרף פורום ועדי ההורים היישוביים. שופטי בית הדין היו אמורים להכריע בסוגיה כשעה לפני פתיחת שערי מוסדות החינוך.

בשביתה לא היו אמורים להשתתף המורים במוסדות החינוך המיוחד, שם התקיימו הלימודים כרגיל. גם בבתי הספר התיכוניים, המיוצגים בידי ארגון המורים, החלו הלימודים כסדרם.

מהסתדרות המורים נמסר כי היא "מכבדת את החלטת בית הדין וקוראת לציבור המורים לשוב לעבודה בשעה 9:00. למרבה הצער בית הדין לא נתן דעתו בהחלטה למצבם הקשה של אלפי עובדי הוראה הנפגעים בשכרם בעקבות יישום לקוי וטעויות חוזרות ונשנות של רפורמת אופק חדש באופן המותיר ציבור רב של מורים ללא שכר בסוף החודש".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך