גלקסי 7 התפוצץ לתושבת אשדוד ביד: "הטלפון התחיל פתאום להתנפח ולהתחמם עד שנשמע קול פיצוץ חזק"

מכשיר גלקסי S7 התפוצץ בידי תושבת אשדוד: "המכשיר התחיל להתחמם ולהתנפח עד שהתפוצץ, כל חדר המדרגות התמלא עשן וריח שרוף".
גלקסי 7 התפוצץ לתושבת אשדוד ביד: "הטלפון התחיל פתאום להתנפח ולהתחמם עד שנשמע קול פיצוץ חזק"

מקרה נוסף של סמארטפון שמתפוצץ בישראל והפעם אצלנו פה באשדוד. שרון נהג מונית אשר מתגורר באשדוד מספר על מקרה מטריד ויוצאי דופן שרק באורח נס הסתיים ללא כוויות ופציעות של אישתו או בנו הקטן.

"ירדנו במדרגות כשלפתע אישתי הרגישה שמכשיר הגלקסי 7 שאחזה בידה מתחיל להתחמם ולהתנפח" סיפר שרון "המכשיר המשיך להתחמם ולהתנפח עד שנשמע קול פיצוץ חזק, כל חדר המדרגות התמלא עשן וריח שרוף ומהמכשיר נזל חומר כימי עם ריח רע. למזלי אישתי לא נפגעה אך הבן הקטן שלי שעמד לידה נבהל והחל לבכות ומאז הוא מפחד להתקרב שוב לטלפונים"

שרון הדגיש כי הטלפון לא היה מחובר למטען בזמן הפיצוץ וכי המכשיר היה תקין לחלוטין והוא לא הבחין באף תקלה לפני המקרה "זה יכל להגמר הרבה יותר גרוע, מה היה קורה אם חלילה הבן שלי היה מחזיק את הטלפון וזה היה מתפוצץ לו בפנים? ובנוסף כל מספרי הטלפון, התמונות והמידע החשוב שהיו על המכשיר אבדו".

את המכשיר רכש שרון לפני מספר חודשים מחנות שמוכרת מכישיר טלפונים באשדוד, שם הפנו אותו לסמסונג. שרון פנה לסניף של רשת סמסונג (שמפעילה חברת סאני), והתבקש להשאיר את המכשיר לבדיקה במעבדה אך הוא החליט לא לעשות זאת בשלב הזה והוא שוקל לשלוח את המכשיר לבדיקה במכון התקנים ולעורך דין שיטפל בנושא משפטית. מסמסונג פנו ללקוח בכדי לבדוק את העניין.

15821013_10211803684757216_1494645740_o

15857350_10211803682637163_628456610_o

זהו לא המקרה הראשון של התלקחות מכשיר בישראל, לפני כשבוע דווח בכלי התקשורת על תושבת רמלה שטענה שהמכישר שלה עלה באש בזמן שהיה בטעינה, "הלכתי לישון כשהמכשיר היה בטעינה. הרגשתי חום עז בזרוע ונאלצתי ללכת למיון" היא סיפרה. מקרה אחר ארע בצפון הארץ כאשר מכשיר גלקסי S7 התלקח בידי תאומים בני שנתיים בצפון, אימם המבועתת סיפרה כי הפעוטות צפו בסרטונים בסמארטפון והוסיפה כי "המכשיר התפוצץ כמו מטען חבלה, כל הבית התמלא עשן וריח שרוף" רק באורח נס המקרה הסתיים ללא כוויות ופציעות.

גם בעולם יש דיווחים וטענות על התפוצצות גלקסי S7 וגלקסי S7 Edge בקנדה ובארצות הברית, אדם אדם באוהיו הגיש תביעה נגד סמסונג בעקבות מכשיר שהתפוצץ. אך כפי הנראה לא מדובר בתופעה נפוצה כפי שהיה במקרה של הגקסי נוט 7.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך