ניצחו את הדרבי הקטן: 1-0 למ.ס אשדוד על אשקלון

ניצחו את הדרבי הקטן: 1-0 למ.ס אשדוד על אשקלון

מ.ס אשדוד קטעה הערב רצף של 5 משחקים ברציפות בהם לא ניצחה. אשדוד ניצחה 0:1 את נועלת הטבלה הפועל אשקלון. דן ביטון הבקיע בשער יפה בדקה ה-8 וקבע את תוצאת המשחק. הניצחון של החניכים של רוני אוואט העלתה את הקבוצה מעל הקו האדום ולמקום ה-11.

אשדוד פתחה חזק את המשחק ובדקה ה-8 עלתה ליתרון 1-0 לאחר בעיטה נהדרת של דן ביטון שבעט ברגל שמאל והכניע את דלה איינוגבה. אשדוד המשחכה להחזיק בכדור ולשלוט במשחק אך לא הגיעה למצבים, והמחצית הסתיימה ביתרון 1-0 לאשדוד.

למחצית השניה אשקלון הפכה לדומיננטית יותר ואף הגיע למספר מצבים, הראשונה בדקה ה-56 . גם אשדוד הגיעה למספר מצבים אך לא מצאה את הרשת. המשחק הסתיים בניצחון 1-0 של אשדוד

למחצית השנייה אשקלון עלתה יותר חדה, התחילה להניע כדור, ואף הגיעה לבעיטה הראשונה שלה לשער בדקה ה-56. בהמשך גם החבורה של רוני אוואט הגיעה למספר מצבים, אך לא הצליחה להכפיל את היתרון והתוצאה נותרה בעינה בסיום המשחק.

אשדוד: יואב ג’ראפי, טום בן זקן, מיקי סירושטיין, חאתם עבד אלחמיד, קרלו ברוציץ', תום מונד, בנצי מושל (ניר ברדע, 90), דין דוד (דראז’ן בגאריץ’, 78), אור אינברום (משה אוחיון, 78), חן עזריאל ודן ביטון.

אשקלון: דלה איינוגבה, חיים איצרין, אנדריי מישצ'נקו (פדרו גלבאן, 64), טל מכלוף, אבי מלכה, מושיקו לוגסי, מירקו אורמוש, רז מאיר, מתן חוזז, ירדן אבוחצירה, נבו מזרחי (תומר סוויסה, 40) ולאסינה דאו (מתן חוזז, 46).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך