מזל טוב! איריס בוקובזה ילדה את התינוק האשדודי הראשון לשנת 2017

איריס בוקובזה (30), בעלת חנות בגדים באשדוד ותושבת העיר ילדה את התינוק האשדודי הראשון בשנת 2017, התינוק נולד במשקל 2.694 ק"ג והוא אח לאפק ויהב
מזל טוב! איריס בוקובזה ילדה את התינוק האשדודי הראשון לשנת 2017

בשעה 00:32: התרחשה הלידה ראשונה לשנה החדשה בבית החולים קפלן. רחל בורוכוב, גננת מקרית מלאכי, שנולדה אף היא בקפלן, ילדה את התינוק השישי שלה במשקל 3.1 ק"ג. הלילה (א'), 1 בינואר 2016, חדר הלידה בבית החולים קפלן היה בתפוסה גבוהה בנשים שהגיעו כדי ללדת בתאריך במיוחד הזה. בסך הכל נולדו בקפלן מחצות 16 תינוקות, 8 בנים ו- 8 בנות. מתוכם 4 מרחובות, 3 מקרית מלאכי ו – 2 מאשדוד.

איריס בוקובזה (30), בעלת חנות בגדים באשדוד ותושבת העיר, שאף היא נולדה בקפלן, ילדה את תינוקה השלישי במשקל 2.694 ק"ג, אח לאפק (3.5) וליהב (בת שנה וארבעה חודשים). "התאריך המשוער היה 2 לינואר, והוא נולד יום לפני כן. מאחלת לו שיהיה בריא, מאושר ושמח, וכך לכל עם ישראל !".

רחל בורורוב (30), גננת בקרית מלאכי ותושבת העיר, אמא ל 3 בנים ו 2 בנות, אמרה כי השמחה כפולה שכן היא ילדה בחצות היום האחרון של חנוכה. "היתה ירידת מים והתינוק כאילו המתין בסבלנות עד ל 1 בינואר ואכן הוא שיתף פעולה והלידה היתה קלה יותר מהלידות הקודמות", אומרת רחל. היא סיפרה שבעלה הדליק במיון יולדות את הנר השמיני של חנוכה, וזמן קצר לאחר מכן, בשעה 00:32, היא ילדה את בנם.

היולדות הטריות ביקשו להודות מקרב לב לצוות הרפואי על הליווי המסור והאדיב שהעניקו להם. "אין מילים בפינו להודות על האכפתיות של המיילדות והרופאים. שנה אזרחית בריאה ומאושרת", הן מסרו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך