חיילת למופת: רב"ט בוטה דאולטבקוב מאשדוד סיכלה חדירת מחבלים

רב"ט בוטה דאולטבקוב מאשדוד משרתת בצבא כתצפיתנית ובמהלך משמרת סיכלה חדירת מחבלים. "כשהתחיל האירוע לא חשבתי שהוא יתפתח, ובטח שלא חשבתי שאני אקח חלק בסיכול חדירה" סיפרה בהתרגשות
חיילת למופת: רב"ט בוטה דאולטבקוב מאשדוד סיכלה חדירת מחבלים

השבוע פורסמה באתר מעריב כתבת פרופיל על תפקיד התצפיתניות בצה"ל. אחת מאותן תצפיתניות שהתייחסו עליהן בכתבה היא רב"ט בוטה דאולטבקוב מאשדוד שבמהלך אחת המשמרות בחודש שעבר, היא סרקה את הגזרה שלה כפי שהיא עושה מדיי יום ולפתע היא הבחינה בזוג בני אדם חשודים המתקדמים לעבר שטח הארץ. רב"ט דאולטבקוב לא נשארה אדישה ופעלה במהירות, היא הקפיצה וכיוונה את הכוחות בשטח לעברם שמצאו ועצרו את החשודים שהיו חמושים בכלי נשק.

דאולטבקוב היא רק בת 19 מאשדוד, היא עלתה לישראל בגיל 12 מקזחסטן וחלמה עוד מילדות לשרת בצבא הגנה לישראל, היא אומנם התאכזה כששובצה לתפקידה אך עד מהרה הבינה את גודל ומשמעות התפקיד.

"כשהתחיל האירוע לא חשבתי שהוא יתפתח, ובטח שלא חשבתי שאני אקח חלק בסיכול חדירה. נשמתי לרווחה כשהכוחות הגיעו אליהם. כשהם נמצאו חמושים הרגשתי כל כך משמעותית, הרגשתי גאווה בעשייה שלי ובאמת הבנתי למה התפקיד שלי כה חשוב". היא סיפרה לאבי ליטל כתב מעריב.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך