"הזדמנות נדירה להיפטר מחובות מעיקים ומצטברים"

מבצע מיוחד: 40% הנחה על חובות שצברו פיגורים במרכז לגביית קנסות, חבר הכנסת הרב אורי מקלב: "המבצע הוא הזדמנות להפטר מחובות מעיקים ומצטברים"
גבר מתוסכל

המרכז לגביית קנסות עורך בימים אילו מבצע חסר תקדים אשר במהלכו יקבלו חייבים אשר מעוניינים לשלם את חובם  – הנחה של עד לארבעים אחוזים מגובה החוב, המבצע נועד לכלל תושבי ישראל שיש להם קנסות הנמצאים בטיפול המרכז לגביית קנסות ואף קנסות שצברו פיגורים.
 
המבצע אושר בוועדת חוקה לאחר דיונים רבים אותם הובילו מספר חברי ועדה, במיצג מיוחד שהוציא המרכז לגביית כנסות הפונה לציבור החייבים מופעים חברי הוועדה וקוראים לציבור לנצל את ההזדמנות, במיצג פונה חבר הכנסת הרב אורי מקלב (יהדות התורה) לציבור החרדי שאינו חשוף לכלל הפרסומים, לא לדחות את ההזדמנות – "המבצע נועד לא רק למגזר מסוים, כולם יכולים להרוויח, כדאי לציבור לבוא ולשלם את החוב במבצע המיוחד, זוהי הזדמנות להפטר מחובות מעיקים ומצטברים"
 
מנהל המרכז לגביית קנסות, דורון תשתית, מוסיף, כי "המבצע יסייע למאות אלפי אנשים לשלם את חובם בהנחה משמעותית. אנו עוסקים בגבייה חברתית אמתית. קהל היעד של המבצע כולל 300 אלף חייבים מרחבי הארץ ב1.2. מיליון תיקים ובהיקף חובות של למעלה מ 3 מיליארד ₪", תושבים שיש להם קנסות מוזמנים לפנות למוקד המידע והשירות של רשות האכיפה והגבייה במספר  35592* או לשלם בסניפי הדואר. התשלום בסניפי הדואר מחייב מסירת מספר תעודת זהות בלבד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך