זריהן הורחק מ-4 משחקים בפועל ועוד 4 על תנאי

עונש כבד לניב זריהן, חלוצה של מ.ס אשדוד שעמד לדין בוועדת המשמעת של ההתאחדות לכדורגל, בעקבות דבריו כלפי חברו לקבוצה אור אינברום, במהלך המשחק מול מכבי ת"א. ההתאחדות קבעה כי הוא יורחק ל-4 משחקים ועוד 4 על תנאי וגזרה עליו קנס של 5000 שקלים. כזכור הקבוצה עצמה השעתה את זריהן משני משחקים וקנסה אותו ב-25 אלף שקלים. הוא לא יהיה בסגל למשחק בראשון מול אשקלון. זריהן: "לא הייתי צריך להגיד את מה שאמרתי".
שחקן על הדשא

עונש כבד הוטל על ניב זריהן חלוצה של מ.ס אשדוד בוועדת המשמעת של ההתאחדות לכדורגל, בעקבות דבריו כלפי חברו לקבוצה אור אינברום, במהלך המשחק מול מכבי ת"א בשבת. זריהן הורחק ל-4 משחקים בפועל ועוד 4 משחקים על תנאי ולקנס של 5000 שקלים.

כזכור במ.ס אשדוד, החליטו להשעות את זריהן משני משחקים, יום לאחר המשחק מול מכבי ת"א  וקנסה אותו ב-25 אלף שקלים, עוד לפני שהעומד בכלל לוועדת משמעת של ההתאחדות לכדורגל. אבל ההתאחדות כאמור הוסיפה 2 משחקים.

ניב זריהן אמר בדיון: "זה אכן היה. ההערה שלי לא הייתה בקטע גזעני אלא בלהט המשחק. רוב החברים שלי הם מהעדה האתיופית, גדלתי סביבם ולא הייתי צריך לומר את מה שאמרתי במשחק. את העונש הכי גדול קיבלתי מהקבוצה, מקצועית השעו אותי לשבועיים, כלכלית נפגעתי וחברתית קיבלתי על עצמי לעשות פעילות קהילתית עם בני העדה האתיופית במועדון".

אביו של ניב, יגאל זריהן, שליווה את בנו לוועדת המשמעת, הוסיף: "גידלנו את ניב ושאר ילדינו בבית פתוח שמכיל את כל העדות והמינים. יש לנו בית סבלני וכל החברים של ניב הם מכל העדות, כולם ביקרו אצלנו בבית באופן קבוע. ההערה של ניב הייתה אומללה. חמש שנים שניב בבוגרים והוא לא עבר אף עבירה במהלכן. במשך ארבעה ימים הוא היה ספון בחדרו ואת העונש הגדול קיבלנו בכותרות השליליות".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך