משחק על 6 נקודות למ.ס אשדוד

הפועל אשקלון תגיע ביום ראשון (19.00, אצטדיון הי"א) למשחק על 6 נקודות. קרב תחתית שהמנצחת בו תתרחק כנראה בכמה נקודות מהקו האדום. בעונה שעברה בליגה הלאומית זה היה "משחק העונה", של הצמרת. במשחק הקודם סיימו השתיים בתיקו 0:0. ניב זריהן המורחק ייעדר.
אוהדים שמחים ומרוצים
הקהל השמח של מ.ס אשדוד. (צילום:פבל)

בעונה שעברה המשחק הזה היה "משחק העונה", רק של הצמרת. משחק העונה של הליגה הלאומית. כעת, ביום ראשון (19.00, אצטדיון הי"א) זה שוב סוג של "משחק עונה", רק של התחתית בליגת העל. משחק על 6 נקודות. המנצחת שבו כנראה תברח מהתחתית ותזכה "לאוויר לנשימה".

בסיבוב הקודם סיימו השתיים בלי הכרעה. אשקלון הביתי ומ.ס אשדוד הסתפקו בתוצאה 0:0 ובחלוקת נקודות. בראשון, אף אחת מהקבוצות לא תרצה לצאת מכאן עם נקודה, לפחות לא כרגע. לאשדוד היתרון בגלל הביתיות.

באשדוד ייעדר ניב זריהן. כזכור זריהן הושעה מהסגל בעקבות ההתבטאות המילולית שלו לעבר אור אינברום חברו לקבוצה. זריהן אומנם התנצל, אבל בנתיים הוא ספג את העונה. נראה כי בהתקפה יחליפו דין דוד, או דרגאן באגריץ'.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך