טיפאני ג'קסון, שחקנית המחזור

בתחילת העונה לא ידעו מה יהיה מצבה של טיפאני ג'קסון שהחלימה ממחלת הסרטן. היום כולם במכבי בן אשדוד יודעים שזו הייתה החתמה מצוינת. בשני, היא נבחרה לשחקנית המחזור השמיני, בליגת העל לכדורסל לנשים, של מנהלת הליגה.
מתגאים בגביע

אין ספק שאם יש מגיע, זה לה. טיפאני ג'קסון, שחקנית מכבי בן אוצר השקעות אשדוד, נבחרה להיות שחקנית המזחור ה-8 בליגת העל בכדורסל לנשים, של מנהלת הליגה.

בתחילת העונה צירפו באשדוד את ג'קסון. השחקנית רק החלימה ממחלת הסרטן ואיש לא ידע מה יהיה איתה. היום לאחר סיום השלב הראשון באירופה במסגרת "היורוקאפ" ובמחזור השמיני בליגת העל בכדורסל נשים, לכולם ברור, בחמה טובה מזו לא יכולה הייתה להיות.

זה לא רק 19 הנקודות שלה בשני במשחק הניצחון הגדול 85:40 על רמה"ש, אלא היכולת שלה לאורך כל העונה עד כה. ג'קסון מובילה את טבלת הקלעיות של הקבוצה עם 16 נקודות וגם את הריבאונדים של הקבוצה עם 10 בממוצע למשחק. אגב היא פתחה בכל משחקי הקבוצה עד כה וממוצע הדקות שלה למשחק בליגה עומד על 31:35 דקות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך