יש אור: סינגל בכורה לאשדודית שי סול

לאחר השתתפותה ב"כוכב הבא", שי סול האשדודית יוצאת לדרך עצמאית עם סינגל ביכורים בשם "יש אור".

שי סול היא זמרת אשדודית בת 22 הנמצאת בתחילת דרכה המוסיקלית. "יש אור" היא הסנונית הראשונה שלה בדרך לאלבום הביכורים. כמו את שאר האלבום שבדרך, על המילים והלחן אחראית סול בעצמה, לעיבוד והפקה מוסיקלית של ג'יימס הילסדן.

שי מספרת כי מאז ומתמיד אהבתה הגדולה הייתה למוסיקה והיא מופיעה כבר מגיל 16 בכל מקום שמתאפשר – בבית הספר, בטקסים עירוניים ובפאבים מקומיים. היא השתתפה בעונה השנייה של התוכנית המצליחה "הכוכב הבא" ובשנה האחרונה עברה לתל אביב על מנת להיות קרובה יותר למרכז העניינים ולתעשיית המוסיקה בדרך להגשמת החלום.

מאז שהיא זוכרת את עצמה היא כותבת שירים וניתן למצוא במגירה שלה כבר למעלה מ-300 יצירות מקוריות.

במקביל לעבודה האינטנסיבית על האלבום המאופיין בסגנון אלטרנטיבי, היא מתפרנסת מעבודתה בחנות "כלי זמר" ומנגנת על גיטרה וכלי הקשה בלהקת "מקדם" המופיעה בעיקר בחו"ל וכבר הספיקה להעלות מופעים ברחבי ארצות הברית, גרמניה, פולין וצרפת. יחד עם ארבעת חברי ההרכב היא מנגנת פסוקים מהתנ"ך עם לחנים מודרניים המושפעים מסגנונות שונים במוזיקת עולם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך