אישום: מנהל רשת אופנה מהגדולות באשדוד גנב 800 אלף ש'

פרקליטות מחוז דרום הגישה כתב אישום נגד מנהל לשעבר בסניף של רשת האופנה ענקית מאשדוד. בכתב האישום נטען, כי המנהל גנב עשרות אלפי שקלים ביום, במשך 37 הזדמנויות שונות
אישום: מנהל רשת אופנה מהגדולות באשדוד גנב 800 אלף ש'

כתב אישום הוגש נגד מנהל לשעבר בסניף של רשת אופנה מפורסמת מאוד באשדוד והממוקם בקניון הביג, בגין גניבה של מעל 800 אלף שקל. פרקליטות מחוז דרום הגישה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד העובד לשעבר, בגין גניבה בידי עובד.
 
על פי כתב האישום, הנאשם החל לעבוד כמנהל סניף אשדוד בחודש מרס 2015. הסניף פעל שבעה ימים בשבוע, ועל פי נהלי החברה בתום כל יום עבודה, הפדיון היומי במזומן נספר. לאחר הספירה, מדי יום, נשלח דו"ח להנהלת החברה בארצות הברית ובו צוין הפדיון היומי במזומן. בנוסף, לפי הנהלים, הפדיון היומי במזומן נשמר בסניף על לאיסופו למחרת על ידי חברת ברינקס, כשהוא בתוך שק נעול באזיקון.

על מנת להבטיח שהכסף יגיע לבנק, ולא לאף אחד אחר, השק נמסר לנציג הברינקס כשהוא נעול ולצידו טופס ובו פירוט הסכום שיש בשק. זאת מבלי שנציג הברינקס יכול לפתוח את השק ולספור את הכסף. השק נפתח רק בבנק.
 
אלא שלפי כתב האישום, במשך ארבעה חודשים הצליח מנהל הסניף לגנוב מחברת הענק לא פחות מ-37 פעמים. לאחר שהפדיון היומי במזומן נספר ולאחר שנשלח להנהלה בארה"ב דו"ח, נטען בכתב האישום, המנהל גנב עשרות אלפי שקלים מדי יום ביומו, החל מ-11 אלף שקל ועד 40 אלף שקל בכל פעם. בסך הכל נגנבו מהחברה 811,855 שקל.
 
לפני כשנה ביצעה החברה בירורים לגבי הכסף החסר. לפי הפרקליטות, במצלמות האבטחה נראה הנאשם מתעסק בכספת, מכניס דברים לתרמילו ועוד. בכתב האישום נטען, כי הנאשם שהודיע על התפטרותו, הודה בחקירתו במשטרה כי נהג להוציא את כספי הפדיון מהחנות כדי לספור אותם בבית למרות שאלה כבר נספרו בחנות.

הפרקליטות הגישה בקשה לצו עיכוב יציאה מהארץ נגד הנאשם.

צילום תמונה: מתוך אתר ברינקס ישראל (קומפיוסייף)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך