באשדוד/באר טוביה יוותרו כנראה על אד דניאל, אבל לא החליטו מתי

ג'קי קארמייקל, הזר החדש של אשדוד/באר טוביה, עבר את הבדיקות שלו בהצלחה. אשדוד לא תישאר עם 5 זרים. כמו שזה נראה אד דניאל ישוחרר. אבל בקבוצה לא יודעים עדיין מתי. כנראה רוצים להיות בטוחים לגבי בריאותו של קארמייקל בפועל. לא ברור עדיין מה יהיה לקראת המשחק בראשון מול חיפה בגביע. לא ברור עדיין מה מצבו של ג'ייק כהן.
באשדוד/באר טוביה יוותרו כנראה על אד דניאל, אבל לא החליטו מתי
tel aviv

הפור כנראה נפל במכבי קפלן אשדוד/באר טוביה. ההחלטה היא לפחות כרגע לוותר על שירותיו של אד דניאל, הזר הראשון שהגיע לקבוצה העונה. בקבוצה לא יישארו עם 5 זרים.

בשבוע החולף התחזקה הקבוצה בשני שחקנים. ג'קי קארמייקל ופרסטון נואלס. שניהם חתמו עד לתום העונה. לגבי קארמייקל הרי שחוזהו מותנה בבריאותו, מאחר ועבר פציעה. חלק מהחוזה הוא בדיקה רגילה, בדיקה מקיפה יותר וכמובן איך ירגיש בפועל. בכל רגע, אם יסתבר שהפציעה מפריעה לו לשחק, אשדוד יכולה לוותר על החוזה.

עד כה עבר השחקן את שתי הבדיקות שהיו חלק מהתנאי ועכשיו נותר לראות אותו בליגה. הוא שיחקה חלקית מול הרצליה ונראה כשיר. אבל באשדוד חוששים, לכן טרם הודיעו לאד דניאל על שחרורו. לא ברור מתי יעשו זאת. ייתכן מאוד שנראה אותו בראשון (21.00, אולם הקרייה), ברבע הגמר מול חיפה, על הפרקט. אבל דבר אחד בטוח, אשדוד לא תשחק עם 5 זרים.

אשדוד בנתה חלק מהתקציב שלה על מענק ממנהלת הליגה, למי שלא משחק עם 5 זרים ונותן במה לישראלים. זה היה בעונה שעברה וזה יהיה גם העונה. לכן מה שנותר לאשדוד הוא עיתוי ההודעה  לשחקן.

לא ברור עדיין אם ג'ייק כהן, שנעדר מהמשחק מול הרצליה בגלל ניתוח בכף רגלו, יהיה כשיר למשחק מול חיפה. בקבוצה חוששים כי כהן יצטרך עוד זמן החלמה ועד כמה הוא חשוב לקבוצה ראו כולם בהפסד בהרצליה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך