הורידה אותן ברמה. מכבי בן אשדוד הביסה את רמת-השרון 40:85

מכבי בן אשדוד, הביסה בצורה חד צדדית בחוץ את רמה"ש, 40:85. אבדי פארהייה עם 20, טיפאני ג'קסון עם 19. בחמישי (19.00), תארח אשדוד את רעננה למשחק שמינית גמר גביע המדינה.
הורידה אותן ברמה. מכבי בן אשדוד הביסה את רמת-השרון 40:85

כשירדו הקבוצות לרבע הראשון, היינו בטוחים שיהניה משחק צמוד ברמה"ש בין הקבוצה המקומית לבין מכבי בן אוצר השקעות אשדוד. לוח התוצאות הראה 12:13 לרמה"ש וציפינו לקרב ראש בראש עד הבאזר. אז ציפינו. מכבי אשדוד לא ריחמה מהרבע השני והביסה  את א.ס רמה"ש במשחק חד צדדי 40-85.

בפתיחה זה נראה אחרת לגמרי. רמת השרון עלתה למשחק עם סגל קצר שבעיקר הורגש בו חסרונה של פורוורדית הקבוצה, טליה קולדוול שנפצעה במחזור הקודם ועקב כך לא לקחה חלק במשחק מול אשדוד. המארחות פתחו את המשחק עוד בצורה טובה יחסית ואגרסיבית וגרמו לאשדוד ללא מעט איבודי כדור. בסיומו של הרבע הראשון התוצאה צמודה, רק נקודה אחת פיגור לרמת השרון 13-12.

זו הייתה הפעם האחרונה "שראינו" את רמה"ש.  החל מהרבע השני, הפכה ההתמודדות למשחק במעמד צד אחד לטובתה של האלופה. רמת השרון איבדה את האגרסיביות בהגנה ובכלל את רוח הלחימה ואפשרה לשחקניות אשדוד לעשות ככל הועלה על רוחן במגרש. כבר ברבע השני פתחה האלופה פער ניכר של 21 ולמחצית ירדו הקבוצות ביתרון לאשדוד, 24-43.

אבל זה לא נגמר פה. מגמת הריצה של אשדוד וחוסר התגובה מנגד של רמת השרון המשיכה גם במחצית השנייה של המשחק. אשדוד ניצלה כל טעות של רמת השרון, חטפה כדורים וייצרה נקודות קלות. טיפני ג'קסון במשחק מצוין עם 19 נקודות ובתוספת 20 נקודות של פארהייה אבדי הנחילו תבוסה גדולה לרמת השרון בביתה 40-85 בסיום.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך