הצל נגד אנדל קבדה מהאח הגדול: "אדם טיפש, העדה האתיופית צריכה להוקיע אותו"

אנדל קבדה הנציג האשדודי באח הגדול חוטף אש מה"צל" שכתב עליו "זה אדם טיפש, שצריך להתבייש בעצמו והעדה האתיופית צריכה להוקיע אותו ולצעוק הוא לא מייצג אותנו"
הצל נגד אנדל קבדה מהאח הגדול: "אדם טיפש, העדה האתיופית צריכה להוקיע אותו"

אמש (ראשון) שודר פרק של האח הגדול ושם שודרה שיחה שבהמהלכה דיבר הדייר אנדל קבדה האשדודי על מירי מרב והגזענות. הצל שצפה גם הוא בפרק, כעס על הדברים שנאמרו ושיחרר פוסט עצבני וכועס כנגד כבדה וכתב בין היתר כי "זה אדם טיפש, שצריך להתבייש בעצמו והעדה האתיופית צריך להוקיע אותו ולצעוק הוא לא מייצג אותנו!"

עד מהרה הפוסט נגד קבדה זכה לחשיפה מטורפת של אלפי לייקים ושיתופים ודיון ארוך התעורר בין הצל לגולשים.

וכך פירסם הצל בפוסט: "זה אדם טיפש, שצריך להתבייש בעצמו והעדה האתיופית צריך להוקיע אותו ולצעוק הוא לא מייצג אותנו! איך הוא מעז לחבר את גורלו ולהעמיד את עצמו כשווה עם גורל הסודנים והאריתראים שמסתננים למדינה הזאת בתור מהגרי עבודה ולא פליטים, שהביאו איסלם קיצוני, פיגועים ופשע וששום מדינה בעולם לא מוכנה לקלוט אותם ולא מוכנים לחזור למולדתם שכבר לא במצב מלחמה? לבן אדם אתיופי שזאת המדינה שלו, זאת האדמה שלו, הדת היהודית זה דת שלו, וצה"ל זה הצבא שלו! אנדל מעדיף להרגיש חיבור לצבע עור מאשר לדת וזה דבר נוראי ומעצבן. מעניין אם סודן היו מקבלים "פליטים" יהודים.. מדינת אויב שניסתה לחסל אותנו. "

clipboard01

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך