אשדוד על מפת הג'ודו הארצית – יוקם מרכז למצוינות

מרכז למצוינות בג'ודו הוקם באשדוד בשיתוף איגוד הג'ודו הישראלי ויהיה מהמרכזים הגדולים בארץ. על הקמתו פורסם "בעיתון המגזין".  המרכז ימוקם "באולם רבין" ברובע ט"ו. הפתיחה החגיגית תתקיים ב-17/1/16 (17:00) והציבור מוזמן. המרכז ינוהל בידי דני לאופולד, מי שהיה המאמן של יעל ארד המדליסטית הראשונה של ישראל.
אשדוד על מפת הג'ודו הארצית - יוקם מרכז למצוינות

אולם הספורט החדש שנבנה בבית הספר ״רבין״ ברובע ט״ו קיבל לראשונה בתולדות העיר ייעוד ספציפי ויהפוך למרכז מצוינות בג׳ודו. את המיזם הקימו ברשות הספורט העירונית ואיגוד הג׳ודו הישראלי והוא עתיד להפוך את העיר לבירת הג׳ודו של ישראל ולהוציא בעתיד אלופים אולימפיים בני העיר אשדוד והסביבה.

ההזמנה. לטקס
ההזמנה לטקס הפתיחה

המרכז החדיש יעניק למתאמנים החל מגיל 7 תנאים אופטימליים להגיע להישגים, תנאים שהיו חסרים בעיר. המרכז ינוהל בידי דני לאופולד, מי שהיה המאמן של יעל ארד המדליסטית הראשונה של ישראל. את המרכז יפקדו אלופים אולימפיים ויעבירו הרצאות והדרכות לדור הבא של הג׳ודו באשדוד.

הג׳ודו הפך לימים כרטיס הביקור של מדינת ישראל באולימפיאדות האחרונות, הניסיון שצברה ישראל, יחד עם איגוד הג׳ודו הוא עצום. אשדוד שעד עכשיו שלחה שחיינים לאולימפיאדה מכוונת זרקור גדול לעולם הג׳ודו.

מנכ״ל רשות הספורט יורם אסרף: ״מדובר במתקן ייחודי שהותאם מראש לייעודו, אין כמותו רבים בארץ ולאשדוד יש הזכות להוביל את מרכז המצויינות יחד עם איגוד הג׳ודו הישראלי ועם המנהל המקצועי דני לאופולד".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך