MODO – המקום שיכניס אתכם למוד

האווירה - תל אביבית, המיקום - אשדודי. MODO מציע גם מסעדה מפנקת וגם בר איכותי שאם עוד לא ביקרתם בו, זה בדיוק הזמן.
MODO - המקום שיכניס אתכם למוד
MODO

אם אתם מחפשים ליהנות ממסעדה בשרית כשרה, מקומית ואיכותית – MODO זו התשובה.
כבר בכניסה למקום השוכן בבניין K בלב הסיטי תוכלו להרגיש בשינוי, המקום משרה אווירה אורבנית יוקרתית, נקייה ומוקפדת, ואם תשכחו לרגע באיזו עיר אתם, לגמרי תוכלו לחשוב שזוהי מסעדה מפנקת בלב תל אביב.
החלל מחולק לשניים – חצי ממנו הוא בר לכל דבר עם שולחנות וכיסאות גבוהים והחצי השני מסעדה. בשני החלקים תוכלו ליהנות ולהזמין את כל התפריט, אך כשם המקום בכל אגף תוכלו להיכנס ל'מוד' שונה ואף לקיים בו אירועים סגורים.

בשעות הצהריים מודו היא מסעדה המציעה ארוחות עסקיות ובשעות הערב הופכת למקום בילוי אטרקטיבי. המטבח שלה מוגדר כמטבח ישראלי-ים תיכוני המציע מנות בשר ייחודיות לצד אלכוהול איכותי וקוקטיילים מקוריים.
במהלך השבוע המוזיקה המתנגנת במקום היא בדרך כלל מוזיקת מיינסטרים נעימה ובערבי חמישי, לקראת בואו של חג הסופ"ש מגיע אל המקום DJ שמוסיף צבע לאווירה.

את המקום המיוחד מנהלת אפרת עמיר, בחורה צעירה ואנרגטית אשר מודה שמדובר בעבודה לא פשוטה אך מספקת ומהנה.

MODO בר
MODO בר
MODO
MODO

בין המנות במקום ניתן להזמין את "הפיתה של הרצל" (הנקראת על שם בן זוגה של אפרת) – פיתה במילוי בשר בקר וטלה המחולקת לארבעה חלקים.

הפיתה של הרצל
הפיתה של הרצל

מנה מעניינת נוספת היא "מדליוני כבד על מופלטה" – כבד אווז עם דבש ושקדים קלויים על הבצק המרוקאי האהוב והמוכר.

מדליוני כבד על מופלטה
מדליוני כבד על מופלטה

אם אתם בעניין של קוקטייל תוכלו לנסות את "אננס קולדה" – קוקטייל טרופי מצנן בטעם אננס וקוקוס המוגש עם נענע ומקל קינמון.

אננס קולדה
אננס קולדה

לסיום, קינוח "שחיתות אוראו" (פרווה למודאגים) – המורכב מתחתית בראוניז, קרם אוראו, שברי עוגיות, טוויל שוקולד בזיגוג רוטב שוקולד וטופי חם שיעזור לכם לסגור את הארוחה כמו שצריך וישאיר לכם טעם של עוד ועוד.

שחיתות אוראו
שחיתות אוראו

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך