זריהן נקנס ע"י מ.ס ב-25 אלף שקל שיועברו לתרומה והושעה לשבועיים

במ.ס אשדוד קנסה היום, ראשון, בוועדת משמעת את ניב זריהן ב-25 אלף שקלים, בשל העימות המילולי שלו כלפי אור אינברום, במהלך המשחק מול מכבי ת"א. הכסף יועבר לפעילות למען הקהילה האתיופית בעיר. זריהן התנצל מיד בסיום בפני אינברום. ההתאחדות החליטה אף היא להעמידו לדין. הדיון ברביעי.
שחקן על הדשא

במ.ס אשדוד פעלו היום, ראשון, וערכו ועדת משמעת לניב זריהן, בעקבות העימות המילולי שלו כלפי אור אינברום. זריהן נקנס ב-25 אלף שקלים, שיועברו כתרופה לעילות למען הקהילה האתיופית באשדוד.

אבל מסתבר כי מאוחר יותר החליט עו"ד ניר רשף, עורך הדין של ההתאחדות לעמיד את זריהן לדין משמעתי בגלל האירוע. הדיון ייערך כבר ביום רביעי הקרוב.

מ.ס אשדוד הוציאה הועדה רשמית: "בוועדת משמעת לשחקן ניב זריהן, עקב התבטאויות לא ראויות כלפי חברו לקבוצה אור אינברום. מועדון ספורט אשדוד שחרט על דגלו את המלחמה באלימות ובגזענות, רואה בחומרה רבה אירועים מסוג זה ויפעל על מנת שלא יישנו.

זריהן נקנס בסכום של 25,000 ₪ שיועברו לטובת פעילות קהילתית בקרב בני העדה האתיופית. על אופי הפעילות וקיומה יחליטו נציגי השחקנים משה אוחיון הקפטן בצוותא עם אור אינברום וגדי קינדה.

בכל הנוגע לפן המקצועי, ההחלטה בנדון הועברה לשיקול דעת מאמני הקבוצה רוני אואט ויוסי מזרחי.

יש לציין כי זריהן הביע חרטה על הדברים ואף התנצל בפני אינברום"

מאוחר יותר החליט הצוות המקצועי, בראשות יוסי מזרחי,  כי הוא משעה את אינברום לשבועיים מאימוני הקבוצה. החלטה שמעבירה מסר חד משמעי. את ההחלטה קיבל מזרחי ואוואט קיבל זאת בהסכמה מלאה.

השחקן עצמו שהתנצל בפני אור הוציא הודעה בדף הפסייבוק שלו, הודעת התנצלות חד משמעית:

"הלילה האחרון, היה הלילה הכי קשה שעברתי מאז שאני משחק כדורגל.
לא בגלל הביקורות ולא בגלל הפרסום.אלא בגלל מועקה והרגשה נוראית שקשה לי לתאר במילים את מה שאני מרגיש כלפי חברי אור אינברום. אור תמיד היה חבר שלי. תמיד אהבתי והערכתי אותו. 
כשחקן נהדר וכאדם צנוע וחבר אמיתי. חברו הטוב ביותר של אור,הוא גדי קינדה.
לא צריך לספר או להגיד לכולם את הקשר ביני לבין גדי. איפה שתראו את גדי תראו אותי וההפך. אחים ממש. כך שההרגשה היא רעה כפליים.

אני יודע שפגעתי בעדה גדולה ואהובה. לא יודע איך דבר כזה יכול היה לצאת לי מהפה. כלום לא מצדיק זאת .כשראיתי את הצילום חשכו עיני.זה לא אני. זה רחוק ממני.זה ההפך ממני. זה לא מה שחונכתי ולא על מה שגדלתי. החרטה בליבי היא עמוקה ואמיתית.
שוחחתי היום עם אור,התנצלתי התנצלות כנה ואמיתית .לשמחתי הוא קיבל אותה באצילות נפש שכל כך מאפיינת אותו.

כל עונש שיוטל עלי אקבל בהבנה. מקרה כזה הוא כתם עבורי ועבור משפחתי. אין לי ספק שאלמד מהמקרה הזה הרבה לעתיד,הן ככדורגלן והן כאיש משפחה"

העימות המילולי ארע במהלך המשחק מול מכבי ת"א ובתום המשחק התנצל זריהן בפני חברו לקבוצה, אינברום. זריהן אמר לכולם כי מדובר בזמן משחק ואמוציות, אבל התנצל והבין כי כאמור כי טעה.

מערכת היחסים בין שחקני מ.ס אשדוד היא מהטובות שיש. המאמן אוואט אמר לא פעם, כי הקבוצה עברה את התקופה הקשה בפתיחת העונה, לא מעט בגלל המרקם החברתי הטוב בחדר ההלבשה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך