הייאוש של דיירי רחוב יהואש…

דיירי רחוב סמטת יהואש ברובע י"ג מיואשים לגמרי, לרחוב יש 4 גרסאות שונות לשם הרחוב (מבוא יהואש, המלך יהואש, סמטת יהואש ורחוב יאוהש...), ומכתבים רבים לא מגיעים לכתובת המיועדת בשל הבלבול הגדול. אחד הדיירים סיפר: "זה ממש לא נורמלי שיש ארבע גרסאות שונות לרחוב אחד. אני לא מקבל מכתבים חשובים בגלל הבלבול הזה"
הייאוש של דיירי רחוב יהואש...

יש סיפורים שמעלים אצלנו חצי חיוך, אבל מאחורי הסיפור הפיקנטי הזה יש אנשים שממש סובלים. ברובע י"ג יש רחוב לא בולט יתר על המידה, באחת הסמטאות הפנימיות, ולפחות על פי השלטים שנתלו ברחבי הרחוב יש 4 גרסאות שונות איך בדיוק קוראים לרחוב. יש כאלה שקוראים לו סמטת יוהאש, חלק אחר תלו שלט עם הכיתוב המלך יוהאש, בשלט אחר נכתב מבוא יהואש, בעוד שלט נכתב רחוב יהואש… מיואשים? גם אנחנו.

הבעיה הקשה ביותר היא במכתבים המגיעים לדיירי הרחוב, בחלק מהמקרים מצויין על המכתב שם אחד של רחוב, ואילו בפועל השם הוא שונה לגמרי, כך נוצר מצב שמכתבים לא מגיעים לדיירים. בחלק מהמקרים מדובר במכתבים חשובים מאוד, כמו תשלומים של חשבונות שונים, הודעה על הגעה של חבילה חשובה והזמנות לאירועים.

אחד הדיירים אמר לעיתון "המגזין": "זה פשוט בדיחה לא מצחיקה. יש כמה שלטים ברחוב עם שמות שונים, ויש לפחות 4 גרסאות באיזה רחוב אנחנו גרים. יש הרבה מקרים שהדואר לא מגיע כי הדוורים מתבלבלים ולא יודעים מה קורה כאן. אני קורא לעיריית אשדוד לעשות סדר ולפתור את הבעיה הזו פעם אחת ולתמיד".

מדובר העירייה נמסר כי שם הרחוב הוא יהואש המלך, וכי תיעשה בדיקה ותיקון המצב, מאחר שחייבת להיות אחידות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך