מטבחים מעוצבים שאסור לפספס

היכרות עם קטלוג מטבחים יכולה לסייע למי שמתכנן לשפץ את הדירה ולעצב את חלל הפנים. מרגישים מבולבלים בגלל האפשרויות הרבות? הנה כמה הצעות שמהן כדאי לשאוב השראה
מטבחים מעוצבים שאסור לפספס

עיצוב מטבחים דורש השקעה של זמן ומשאבים. בעזרת תכנון נכון ניתן לנצל את החלל הפנוי במטבח ולהשתמש בו גם כדי לארח חברים ובני משפחה. כמו כן, העיצוב דורש התייחסות להיבטים דקורטיביים כמו אסתטיקה ולשיקול פונקציונאלי כמו סביבת העבודה. הדרך הנכונה להתמודד עם האתגר היא להתרשם מקטלוג עיצובים ולשאוב השראה מדגמי מטבחים רלוונטיים.

גווני אלון למראה מודרני ושילוב חומרים לסגנון אקלקטי

אפשר להשיג מראה מודרני של מטבח באמצעות שימוש בעץ בגווני אלון. כדאי לשלב במטבח הזה שולחן נפתח כדי לחסוך מקום בדירות קטנות, אך אפשר גם לתת מענה על צרכים דקורטיביים עם עיצוב של השיש. ניתן לשלב בין אור טבעי ומלאכותי עם מנורת תלייה במרכז החלל ולבנות ארונות אחסון מעל הכיור.

מטבח מעורר השראה יכול להיות מעוצב בצורה אקלקטית יותר. כאן לא מסתפקים בחומר גלם אחד שמכתיב את האופי והמראה, אלא משלבים בין עץ, מתכת, נירוסטה ואלומיניום. אפשר לבנות פרופיל אלומיניום בחלונות כדי לעצב אותם בסגנון בלגי, ובמקביל להוסיף תאורת LED לארון. ידיות כפתור על הארונות וברז עם 2 ידיות ישלימו את המראה המרשים וימשכו הרבה תשומת לב.

3ze15wh7

איך משיגים את המראה הקלאסי?

המטבח הוא החדר שבו כדאי לשלב עיצוב בסגנון סולידי, קלאסי ומסורתי. זה מטבח שבדרך כלל יש בו דלת זכוכית אחת לפחות, כיור כפול, עגלת מטבח לתבלינים ומנורת תלייה גדולה ומרכזית. שטיח באריגה שטוחה יכול להפוך את המטבח למקום שנעים להיות בו גם בחורף, בעוד שולחן נפתח ייתן מענה על צרכי משפחה ממוצעת. את העיצוב כדאי לשדרג עם אגרטל פרחים וידיות מיוחדות ועדינות.

מראה לא פחות קלאסי יכול להתאים גם למטבחים קטנים של זוגות צעירים או משפחות בתחילת דרכן. במטבח כזה משתמשים במדף לקיר שחוסך את הצורך בשולחן, במדפים לקירות ובכיסאות עם השראה של מראה משרדי ותעשייתי. מטבח קטן שמעוצב בצורה נכונה יכול להפתיע בגודל הפנוי והוא מחייב שימוש בהרבה פתרונות אחסון.

כך תשדרגו את המטבח הקיים

לא חייבים לחכות לשיפוץ בכל הבית כדי לעצב מחדש את המטבח. אפשר לשדרג כל מטבח קיים באמצעות פריטים מסוימים ולהתאים אותו לצרכים המשתנים של בני הבית. הדגש צריך להיות על שדרוג המטבח באמצעות סירים ואביזרי בישול, תאורה משולבת, ידיות, עגלות ויחידות נעות, אבזור פנים וכיורים.

המסקנה מכל העיצובים הקיימים בקטלוגים החדשים היא שכדאי להשאיר מקום גם לכלי אפייה, מחבתות ואביזרי בישול שקובעים את האופי של המטבח. אחר כך אפשר לבחור אביזרים לכיור ולהשתמש במוצרי טקסטיל כמו סינרים ומגבות כדי להוסיף צבע.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך