מסתבך: תביעה נוספת הוגשה נגד עמרם כנפו (צפו בוידאו)

חבר המועצה מהאופוזיציה שלח מכתב תביעה נגד כנפו וזאת נוכח האשמות קשות ומעליבות של האחרון נגד חבר המועצה. כנפו: "אני מתנצל", צפו בתיעוד ממליאת מועצת העיר
מסתבך: תביעה נוספת הוגשה נגד עמרם כנפו (צפו בוידאו)

חשיפה: בזמן שהוא ממתין לתשובת הפרקליטות האם להעמידו לדין ולהגיש כתב אישום על מספר לא מבוטל של אישומים חמורים נגדו, חוטף אמש יו"ר שס באשדוד עמרם כנפו מכתב תביעה נוסף והפעם מכיוונו של חבר מועצת העיר ד"ר אלי לחמני, וזאת לאחר שבישיבת המועצה בחודש האחרון קרא כנפו ללחמני קריאות קשות ואף טען בפני כולם כי הוא אדם פלילי.

מספר ימים לאחר ישיבת מועצת העיר שלח לחמני מכתב תביעה המזמן את כנפו לבית המשפט ושם ידונו סביב הביזוי והקריאות החמורות נגד לחמני.

כנפו שחש כי הוא בסכנה נוכח מכתב התביעה, עשה מעשה… ובישיבת מועצת העיר האחרונה שהתקיימה אמש (ממנה הוא נעדר) הוא שלח מכתב אותו הקריא יו"ר המועצה מטעמו של כנפו בו הוא מודה ומתנצל על המילים הקשות שאמר לד"ר לחמני, וכמובן חוזר בו.

המכתב כפי שנחשף לראשונה באתר 'אשדוד אונליין':15683116_10211689146293826_247386050_n

פנינו לחבר המועצה לחמני אמש בישיבת מועצת העיר, וזה טען כי למרות מכתב ההתנצלות של כנפו הוא ימשיך בטביעתו נגדו, וזאת נוכח האשמות הקשות והחריפות שאמר לפני הציבור.

פנינו גם ליו"ר שס עמרם כנפו לקבל את תגובתו, אך עד לפרסום הכתבה היא לא התקבלה, והיא תפורסם לכשתתקבל.

צילום תמונה: יעקב כהן.
צילום וידאו: ישראל אוחיון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך