מזעזע: חיילת טוענת כי מרפאה מקומית זלזלה וגרמה לה לזיהום מסוכן

סיפורה הקשה והכואב של חיילת תושבת העיר כמעט ונגמר באסון חמור, והכל בגלל זלזול מחפיר של מרפאה מקומית, כפי שמספרת החיילת שעברה טלטלה קשה
מזעזע: חיילת טוענת כי מרפאה מקומית זלזלה וגרמה לה לזיהום מסוכן

הסיפור שנביא לפניכם נוגע ללב ומפחיד כאחד, הכל מתחיל כאשר חיילת צעירה תושבת אשדוד פונה למרפאת החיילים 'ביקור רופא' הממוקמת בלב אשדוד, וזאת לאחר שבוקר אחד היא מגלה את אחת מהאצבעות של ידיה, כשהיא נפוחה כואבת ובצבע שונה מהאחרות, ומשם מתחיל לו מסע זלזול מחפיר שגורר בתוכו המון כאב וכמעט אסון גדול, שרק הערנות של אותה החיילת גרמה למקרה להסתיים בטיפול רפואי ראוי בבית החולים, כך ע"פ הפרסום של החיילת בדף הפייסבוק שלה.

אתר 'אשדוד אונליין' מביא לכם את הסיפור המלא כפי שנחשף בדף הפייסבוק של החיילת וכך נכתב:

"מי שמכיר אותי יודע שאני האחרונה שתכתוב סטטוסים מכפישים על מקום או ארגון מסוים או אביע עמדה בצורה שכזו אבל הפעם אני חושבת שזה מוצדק ואפילו דורש את הבעת העמדה הציבור…

אני חיילת מזה כבר חודשיים , בשבת האחרונה התעוררתי בבוקר עם כאבים עזים באצבע ביד ימין ולא כ"כ התייחסתי, אך לקראת הערב האצבע התחילה להתנפח והכאבים הפכו בלתי נסבלים והחלטתי ללכת לביקור רופא חיילים באשדוד, חיכיתי לתור שלי שעה וחצי וכשנכנסתי הרופאה הסתכלה ואמרה שזה שום דבר כנראה דלקת קטנה ושחררה אותי לבית בלי שום טיפול או גימלים.

למחרת ביום ראשון הכאבים ומצב האצבע שלי החמירו וחזרתי שוב ל'ביקור רופא' שם ישירות נכנסתי לאורטופד והוא אבחן לי דלקת חמורה באצבע שנקראת "פרוניכיה" ומיד נתן לי שני סוגי אנטיביוטיקה, משחה, ומשככי כאבים. ונתן לי כמובן מנוחה מוחלטת של שלושה ימים, אחרי שלושה ימים (אתמול) האצבע שלי התחילה להחליף צבעים והגיעה למצב ששלושה לילות רצופים אני לא עוצמת עין מכאב. ושוב חזרתי לרופאה שהאצבע שלי נראית כמו בתמונה שמצורפת – נפוחה כחולה צהובה עם זיהום קשה, נכנסתי שוב לרופא ב'ביקור רופא' והוא טען שאין לי אפילו דלקת באצבע ושלח אותי בלי מילה נוספת, בלי טיפול ועם אפס גימלים, והוסיף שהם רפואה דחופה וזה ממש לא דחוף.

החלטתי שזה הבריאות שלי וגם אם זה אומר לשלם 900 שקל על מיון, אני רוצה מישהו שיטפל באצבע שלי מה גם שלא הצלחתי להזיז אותה יותר.
הגעתי למיון בביה"ח ברזילי, שם אבחנו לי זיהום ודלקת חמורים. ובלי מילה מיותרת נוספת העבירו אותי לכירורג שהרדים לי את האצבע ועשה מין ניתוח באצבע פתח את כולה וניקז את הזיהום, והוסיף לומר שאם הייתי מחכה עם זה עוד יום אחד הזיהום המוגלתי היה מתפוצץ לי בתוך העור.
נשלחתי ל- 5 ימי גימלים ראשוניים למעכב והחלפת תחבושות וכאב אחד גדול.

ביזיון אחד גדול הרופאים בביקור רופא , משחקים ומזלזלים בבריאות של החיילים בצורה מזעזעת כאילו הטיפול או הגימלים עולים להם כסף . גועל נפש של מקום וזה הסיבה שאני מצטערת יום יום שאני חיילת והרופאים שאמורים כביכול לטפל בי חושבים שהם משחקים בגן רופא וחולה"

כך חתמה החיילת האשדודית את דבריה הקשים. ואנו פנינו לביקור רופא במטרה לקבל את תגובתם ומביקורופא נמסר-
בדקנו את המקרה המדובר, למדנו על התלונה מתוך פרסום הפוסט בפייסבוק לאחר שלצערנו , לא נעשתה פנייה ישירה לחברתנו. מיד עם היוודע המקרה יצרנו קשר עם החיילת אשר הודתה על הפניה אך סירבה למסור פרטים.

החיילת ביקרה במרפאה וקיבלה טיפול יסודי לרבות מרופא מומחה בתחום הרלוונטי , הרופא אבחן את הבעיה והעניק מרשם לטיפול אנטיביוטי מקובל במקרים אלו . בביקור חוזר של החיילת , הרופא שבדק אותה לא אבחן סיבה להתערבות כירורגית . לאחר יומיים , פנתה החיילת לחדר המיון . במקרים מסוג זה , תתכן החמרה המחייבת שינוי הטיפול , אולם החיילת לא ביקרה אצלנו לפני פנייתה העצמאית למיון .
נציין כי בשל סירובה למסור פרטים , פנינו לסניף הסופרפארם אליו מופנים החילים לצורך קבלת תרופות ונמסר כי החיילת לא פדתה את המרשם שקיבלה. אם אכן לא נטלה החיילת את התרופה האנטיביוטית סביר כי הדבר גרם להחמרת מצבה . בנוסף , ראינו את התמונות אשר פורסמו ולהבנת הסמנכ"ל הרפואי בביקורופא מדובר בשטפי דם המאופיינים לאחר טיפול כירורגי.
9dsgfi9q

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך