הבעל גילה שאישתו הלבינה מיליוני שקלים לאנשי עסקים מאשדוד

במרכז החשיפה הגדולה שמתנהלת בין כותלי בין הדין הרבני, גילה בעל שאישתו 'הצדיקה' ניהלה חשבון להלבנת מיליוני שקלים של עשרות אנשי עסקים מאשדוד.
בית משפט השלום אשדוד

המדובר בבני זוג דתיים מהעיר אשדוד, המנהלים הליכי גירושין בבית הדין הרבני. במשך שלוש שנים מעכב בית הדין את מתן פסק הדין בשל סוגיית רכושם של בני הזוג וזאת לאור העובדה כי הבעל חשף חשבונות בנק על שם האישה, אותם ניהלה במהלך שנות הנישואין, תוך שבחשבונות אלו בוצעה הלבנת הון במיליוני שקלים לעשרות אנשי עסקים מהעיר אשדוד. ההנחה היא כי החשש לסבך את אותם אנשי עסקים בפליליים, הוא הסיבה לעיכוב מתן פסק הדין.

הבעל המיוצג על ידי עורכת הדין שירה קופמן, לא אמר נואש תוך שהוא דורש את גילוי האמת מתוך אמירה ברורה. "לא ייתכן כי אשת איש תנהל חשבונות נפרדים ותיוותר עם היתרות בהם רק בשל טענתה כי היא אינה בעלת הכספים", אמר הבעל, "לו המצב היה הפוך והבעל היה עושה כן היו מאלצים אותו לחלוק עם האישה את הכספים, אולם שעה שעסקינן בפעולות שבוצעו על ידי האישה מאמינים כי לא היה לה יד בדבר!?!"

בימים אלו וטרם פרסומו של פסק הדין בעניין הצדדים, פועל כבוד בית הדין לחלץ הסכמות מבני הזוג וזאת בכדי להימנע מחשיפת פרטים שייתכן ותהא בהם כדי לזעזע עשרות עסקים בעיר אשדוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך