בבית החולים ברזילי לחוצים: "אנו נפגעים ובאשדוד בונים ארמון"

בית החולים שאמור להיפתח בעוד מספר חודשים באשדוד עתיד להיות מהמתקדמים והמפוארים ביותר בארץ, וכיוון שהוא אמור לבלוט באיכות שלו, הוא ממשיך להלחיץ את בתי החולים בסביבה
בבית החולים ברזילי לחוצים: "אנו נפגעים ובאשדוד בונים ארמון"

כפי שפרסמנו בשבוע שעבר בבית החולים ברזילי מעט מלחיצים את משרד בריאות, וזאת בעקבות פתיחתו הצפויה של בית החולים המפואר באשדוד, שאמור להיות מהטובים ביותר שנפתחו בארץ. ולאחר הדברים של שר הבריאות ליצמן ברדיו דרום הגיע תורו של מנהל בית החולים ד"ר חגי לוי, שאמר לתקשורת כי הוא חושש מפתיחת בית החולים באשדוד, וזאת על רקע הדו"ח שפרסם משרד הבריאות בנושא הפערים בין הפריפריה למרכז בעניין הבריאות, וכתוצאה מהכשירות של בתי החולים.

מנהל בית החולים ברזילי באשקלון, ד"ר חזי לוי, חושש כי המצב בברזילי רק יחמיר עם פתיחתו של בית החולים הציבורי אסותא באשדוד. "הפניית כל התקציבים ל'ארמון' שבונים שם תפגע בנו, בערך השוויון וביכולת שלנו לתת מענה שוויוני לאוכלוסיה פה", אומר ד"ר לוי.

הדיבורים סביב בית החולים אסותא באשדוד גורמים להבין כי היה שווה להמתין, כיוון שבקרוב יפתח בית החולים היוקרתי והייחודי שאמור לכלול טכנולוגיות מתקדמות ובלעדיות ולפתרון בנושא הבריאות לתושבי אשדוד והסביבה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך