מכבי בן אשדוד חזרה לנצח. 65:53 על ראשל"צ האחרונה

מכבי בן אוצר השקעות אשדוד, משחקת שני משחקים בשבוע. בלגיה ובאריופה. לעייפות הזו יש מחיר? אשדוד ניצחה בשני את האחרונה עירוני ראשל"צ 53:65, לאחר שראשל"צ הוליכה במחצית. אורי בן סימון המנהל המקצועי: "חשוב כרגע לנצח ולהמשיך הלאה". כבר בחמישי מצפה לקבוצה עוד משחק בליגה מול העולה החדשה זכרון/מעגן.

לפעמים התוצאה היא החשובה. לא הדרך. ככה זה היה בדיוק במשחק של מכבי בן אוצר השקעות אשדוד, מול קבוצת עירוני ראשל"צ מהמקום האחרון. אשדוד העייפה מאירופה ומהליגה, ניצחה 53:65, סימנה ניצחון והמשיכה למשחק הבא. כבר בחמישי, בליגה.

אשדוד עייפה משני משחקים בשבוע, אין ספק. רק בחמישי שעבר אשדוד שיחקה מול צ'גלאד ההונגרית בגביע "היורוקאפ" ועכשיו חזרה לליגה. עד כדי כך עייפה, שראשל"צ מהתחתית כבר הובילה במחצית 28:24, כשגם הרבע הראשון הסתיימה בהובלה שלה 17:9.

המאמן עדן ענבר, שמבין את עייפות השחקניות, דיבר עם הבנות בהפסקה והתוצאה הגיעה ברבע השלישי. אשדוד ניצחה את הרבע 19:14 וברבע הרביעי רק הגדילה את הפער עד לתוצאת הסיום 53:65, כשטיפאני ג'קסון קלעה את הכמות הכמעט רגילה שלה 17 נקודות והייתה הבולטת באשדוד ומעל כולן כרגיל שי דורון עם 18 נקודות.

המנהל המקצועי של הקבוצה, אורי בן סימון סיכם את המשחק ואמר: "כרגע חשוב לנצח ולהמשיך הלאה". הוא יודע על מה הוא מדבר, הבנות לא ינוחו וכבר בחמישי מצפה להן משחק בית בליגה מול זכרון/מעגן.

קלעו לאשדוד: דורון 18, ג'קסון 17, לויצקי וג'ונסון 8 כ"א, אבדי 5, פרסלי 4, בן נון 3, ש.ששון 2.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך