"האח הגדול": עדן סבן חושפת סוד עסיסי במיוחד

הדוגמנית האשדודית עדן סבן שנכנסה אתמול לבית האח הגדול, חשפה כי בעבר ניהלה מערכת יחסים עם אישה במשך תקופה ארוכה - וואלה סלבס חושף כי מדובר באושיית הרשת - לי מלאך
"האח הגדול": עדן סבן חושפת סוד עסיסי במיוחד
צילום: ינאי יחיאל

אמש נכנסה לבית האח הגדול – עדן סבן דוגמנית מוכרת מאשדוד זכתה בשנת 2011 בתחרות מלכת היופי של אשדוד ומדגמנת בימים אלו לחברת האופנה קסטרו. היא רק בת 21 ומתחזקת חשבון אינסטגרם מסקרן במיוחד. היא חצי טריפוליטאית וחצי אתיופית – מה שוודאי מסביר את היופי המיוחד שלה.

לא עברו 24 שעות מאז נכנסה והיא חשפה בפני הצופים סוד עסיסי במיוחד, שהיא ניהלה מערכת יחסים ארוכה עם אישה אחרת: "היתה לי חוויה עם אישה. הכרתי מישהי וזה התפתחת משם לקשר של שנה, זה היה מדהים, זו היתה חוויה מאוד אינטנסיבית, אבל זאת לא אני. אני אוהבת בחורים שרמנטיים" סיפרה בתוכנית.

בוואלה סלבס חקרו בעניין ומצאו כי האקסית של כוכבת האח הגדול היא לי מלאך – לסבית מוצהרת ואושיית רשת מוכרת במיוחד שכל סטטוס שלה זוכה להתייחסות גדולה ולאלפי לייקים. מלאך בת 27 היתה צמודה לסבן כשנה וחצי והן נפרדו לפני כ-4 שנים.

לי מלאך - צילום: אינסטגרם
צילום: אינסטגרם

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך