לאחר אירופה מכבי בן אשדוד יוצאת בשני לראשל"צ האחרונה

קבוצת הכדורסל של מכבי בן אשדוד, תצטרך לעשות סוויצ' גדול. לאחר הניצחון 82:81 באירופה, במסגרת היורוקאפ, על צ'גלאד ההונגרית, אשדוד תצא למשחק ליגה (19.00, אולם גן נחום), בראשל"צ, מול האחרונה, עירוני ראשל"צ. שי דורון שקלעה 36 נקודות בהונגריה: "צריך לכבד כל קבוצה".
שי דורון בימים אחרים (צילום: עודד קרני )

במעבר חד מאירופה ומהניצחון על צ'גלאד ההונגרית בחוץ 82:81, במסגרת היורוקאפ, תצא בשני קבוצת הנשים בכדורסל של מכבי בן אוצר השקעות למשחק חוץ בליגה (19.00, גן נחום) מול האחרונה, עירוני ראשל"צ.

הבנות שמשחקות שני משחקים בשבוע, בהחלט עייפות מהמאמץ וראינו את זה כבר במשחק הליגה הקודם מול רמת חן הובסה אשדוד ב-20 הפרש, תוצאה שהקבוצה לא כירה 77:99. לכן ההתייחסות גם לראשל"צ האחרונה רצינית

שי דורון, קפטנית הקבוצה שקלעה 36 נקודות! במשחק הניצחון על צ'גלאד בהונגריה אמרה: "אסור לזלזל באף קבוצה, צריך לכבד גם את ראשל"צ. אנחנו לא משחקות את משחק השיא שלנו כרגע ולכן יש להתייחס ברצינות. יש להן ישראליות טובות ולכן ההתייחסות היא כמו לכל קבוצה אחרת".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך