בשבוע הבא: הפגנת מחאה ענקית של המגזר החרדי גם באשדוד

המאבק בין קהילת חסידי גור בעיר ערד לביו ראש העיר, מתפשט לאזורים נוספים: אמש הוחלט על עצרת תפילה בעיר אשדוד

המהומה סביב המתרחש בעיר ערד בין חסידות גור למגזר החילוני בכלל וראש העיר בפרט עולה שלב, וישיבת היערכות מיוחדת שהתקיימה אתמול בשעות הערב לשם קביעת דרכי המחאה על חילול השבת וחילול בית הכנסת בעיר ערד, הוחלט על דרכי פעולה נוספים על מנת להרתיע ולהביע מחאה.

ישיבת העירכות ליצירת דרכי מחאה התכנסה בלשכת ראש עיריית בני ברק חנוך זייברט המשוייך לחסידות גור, שם השתתפו גם סגן ראש עיריית אשדוד מרדכי ליברמן (גור), וחברי המועצה מטעם יהדות התורה בעיר אשדוד אפרים וובר ויעקב טסלר.

הנושאים שעלו על השולחן נידונו באריכות בישיבה, שבסיומה הוחלט לבקש ממשטרת ישראל אישור לקיים מפגן תפילה ומחאה בסוף השבוע הקרוב בעיר אשדוד.

לפי הנוכחים במקום, לא מדובר בהפגנה אלא בעצרת תפילה – והכל בכפוף לאישורם של הרבנים. על פי המתוכנן כעת, תיערך עצרת תפילה שתכלול אמירת פרקי תהלים וקבלת עול מלכות שמים, ללא נאומים כלל. העיתוי נקבע ליום רביעי בשעה 3 בצהריים בשדרות הרב לוין בעיר, אם כי המועד עדיין אינו סופי, ופרטים נוספים נפרסם בהמשך.

צילום: ישראל אוחיון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך