עבריין על הכביש: "סיכון ממשי לחיי ציבור משתמשי הדרך"

כחלק מהאכיפה החזקה לאחרונה של משטרת אשדוד בכבישים, נעצר היום עבריין תנועה שנהג ללא רישיון וששוחרר רק לאחרונה ממאסר

צעיר תושב אשדוד, 22, נעצר היום אחר הצהריים במהלך פעילות שוטרי התנועה של משטרת ישראל כשהוא נוהג ברכב ללא רישיון נהיגה כלל ובהיותו בתקופת פסילה. הנהג הצעיר סיים לרצות הן רק לאחרונה תקופת מאסר של מספר חודשים בגין אותה עבירה. הוא הועבר לחקירה ומחר תבקש המשטרה להאריך את מעצרו בבית המשפט.

במהלך פעילות שוטרי יחידת התנועה של משטרת ישראל ברחבי העיר אשדוד כנגד עבירות מסכנות חיים, נעצר נהג תושב העיר, 22, כשהוא נוהג על אף היותו פסול לנהיגה וכמו כן אין ברשותו רישיון שכזה כלל. נהג זה סיים לרצות תקופת מאסר בת חצי שנה הן רק לפני כחודש על אותה עבירה של נהיגה בפסילה. הנהג נעצר לחקירה במשטרה ומחר הוא יובא בפני בית המשפט בבקשה להאריך את מעצרו.

במשטרה התייחסו למקרה וציינו כי מדובר בנוהג רכב שמממשיך באופן דורסני לזלזל בחוק, ממשיך לנהוג שוב ללא רישיון נהיגה ובזמן היותו פסול לנהוג, וזאת גם לאחר שכבר ריצה עונש מאסר על אותה העבירה, וכל זאת תוך סיכון ביטחונם של שאר משתמשי הדרך.

דוברות המשטרה (לכיש)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך