5 טיפים לפרילנסרים עסוקים במיוחד

קורסים תחת העומס בעסק שהקמתם? זו לא סיבה להתלונן, אלא פשוט הזדמנות מצוינת עבורכם לבצע את ההתאמות הנדרשות. הנה למשל 5 טיפים שישפרו את ניהול הזמן שלכם ויגדילו את הרווחים

עשרות אלפי עצמאיים בישראל נדרשים לדאוג לעצמם על בסיס יום יומי. הדאגה העיקרית של רובם היא כמובן מפני גיוס לקוחות וקבלת עבודות, אבל מסתבר שגם מי שכבר קורס תחת העומס לא תמיד מוצא מנוחה. עודף עבודה עלול לגרום תסכול ועוגמת נפש ובטווח הרחוק לפגוע בתפקוד של העסק. הפתרון לכך הוא לנהל מחדש את הזמן ואפשר לעשות זאת באמצעות הטיפים הבאים:

  1. החליטו על שעות עבודה קבועות

הדרך הנכונה לשרוד בתור פרילאנס היא להחליט מראש על שעות עבודה קבועות. בהתחלה זו נראית משימה כמעט בלתי אפשרית כי קשה לקום בבוקר באופן עצמאי, לפתוח את המחשב ולצאת מהבית בלי בוס שגוער בנו, אבל עם הזמן תתרגלו אליה.

שעות עבודה קבועות יעזרו לכם להפיק מקסימום תועלת מהיום וימנעו דחייה מיותרת של מטלות חשובות.

  1. בררו על השכרת רכב

צריכים להגיע ממקום למקום? מוצאים את עצמכם מחכים יותר מדי זמן לתחבורה ציבורית או טרמפ מחברים? בררו על האפשרות של השכרת רכב בתוך או מחוץ לעיר.

רכב צמוד יאפשר לכם לשמור על רמת חיים גבוהה ועדיין לנהל את העסק בצורה תקינה ויעילה. זכרו שהזמן הוא המשאב היקר ביותר שלכם, אז גם הוצאה של כמה מאות שקלים בחודש על רכב היא השקעה משתלמת.

  1. רכזו פגישות ביום אחד

טיפ לא פחות חשוב הוא לנסות לרכז את הפגישות ביום אחד בלבד. תוכלו להחליט מראש באיזה יום בשבוע אתם פחות זמינים, ולתאם פגישות עם לקוחות, עובדים וספקי שירות באותו אזור גיאוגרפי.

כך תגיעו אל האזור עם הרכב הפרטי ותעברו מפגישה לפגישה בלי להתעכב. הימנעו מדחייה של פגישות מסוימות לסופי שבוע וזכרו שגם אתם צריכים לנוח ולצבור כוחות.

  1. בקשו עזרה

נסו לבקש עזרה מבני הזוג או מהמשפחה. עזרה כזו לא אמורה לעלות כסף, אבל היא תסייע לכם בתקופות קשות ועמוסות במיוחד.

הבעיה של רוב העצמאיים היא שאין להם תקציב מספיק גבוה על מנת לגייס עובדים, מה גם שאופי העבודה הוא מטבעו לא רצוף. כאן מתגלה הערך המוסף של בקשת עזרה ללא צורך בהוצאה כספית ומתוך רצון אמיתי לסייע.

  1. הרחיבו את הפעילות

אם אתם עסוקים במיוחד יותר מדי זמן, יכול להיות שהגיעה העת להרחיב את הפעילות. בררו על אפשרויות חדשות לצמיחה ואל תפחדו לקחת סיכונים.

התייעצו עם אנשי מקצוע בכל מקרה של התלבטות והכינו תכנית עסקית ברורה. האמינו בעצמכם ובדקו מה הדרך הנכונה להרחיב את הפעילות של העסק בלי לוותר על לקוחות קיימים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך