אשדוד ממשיכה להתחדש: פרויקט אטרקטיבי נוסף של תמ"א 38 יוצא לדרך

ההתחדשות העירונית מהווה חלק משמעותי בעתידה של אשדוד. יותר ויותר תושבים ברבעים הוותיקים מבינים כי פרויקט תמ"א 38 משביח את דירתם, ויגן על בטיחותם במקרה של רעידת אדמה (לא עלינו). זוגות צעירים, משפרי דיור ומשקיעים, מגלים את היתרון ברכישת דירה חדשה במרכז העיר. בימים אלה מושק "סטאר אשדוד", פרויקט יוקרתי ברובע ב' המאגד מתחם של שלושה בניינים ברחוב הרב קוק - יזמות וביצוע של חברה ראשית קבלן בניין יפים פיינשמידט בע"מ חברות בת קבוצות י.ס ספיר יסודות בניה בע"מ וקבוצת בת טלפיות אשדוד בע"מ
אשדוד ממשיכה להתחדש: פרויקט אטרקטיבי נוסף של תמ"א 38 יוצא לדרך

בשכונות הוותיקות של אשדוד עוברים בניינים רבים חיזוק והשבחה במסגרת תכנית תמ"א 38. נדמה כאילו חלה התעוררות, והדיירים מבינים כי מדובר בפעולה שתציל חיים במקרה של, חס וחלילה, רעידת אדמה חזקה. יתרון נוסף לצד חיזוק המבנה הוא השבחתו ועליית ערך הדירה. מי היה מאמין שברחובות הראשונים של אשדוד, בחלקה הצפוני של העיר, יקומו פרויקטים שיוגדרו כיוקרתיים?

והנה, בימים אלה החל שיווק של פרויקט יוקרה בשם "סטאר אשדוד" המאגד שלושה בניינים הממוקמים ברחוב הרב קוק 41-43. הפרויקט יכיל כ-36 יחידות דיור, בשלושה מבנים צמודים, והוא מציע מגוון דירות כולל דירות גן ופנטהאוזים בתכנון מרהיב. מחיר של דירת בת 4 חדרים מתחיל ב-1,450,000 ₪, דירת גן החל מ- 1,600,000 ₪ ופנטהאוז מפואר החל מ- 1,650,000 ₪.

"זו הזדמנות נדירה לרכישת דירה חדשה מול מתחם סטאר –סנטר", מסבירים יוסי שרון ואיציק בן משה מחברת "לידרס שיווק פרויקטים בע"מ" המשווקים את הפרויקט. "המבנים ממוקמים בצפון העיר, מצפון נמצא ציר ז'בוטינסקי, מדרום שדרות יצחק הנשיא, ממזרח שדרות בני ברית וממערב בשדרות הרצל. ברובע שוכן הפארק הגדול בעיר, פארק 'בן-גוריון', אשר בתחומו נמצא האצטדיון הרב-תכליתי, וכן בית משפט השלום של העיר ומכללת סמי שמעון".

הקבלן והיזם יפים פיינשמידט וחברת היזמות "י.ס ספיר יסודות הבניה בעמ" אחראים על ביצוע הפרוייקט, ומספרים כי רבים הם המתעניינים ברכישת דירה לשם השקעה במקומות האלה. "דירות להשקעה הפכו אטרקטיביות מאוד בשנים האחרונות", אומר יוסי, "במקביל לתשואה האפסית שניתן לקבל באפיקים הסולידיים, דירות נתפסות כנכס יציב ובטוח השומר על ערכו ולרוב אפילו משיג תשואה ריאלית כשבנוסף דמי השכירות של השוכרים מבטאים תשואה של כמה אחוזים טובים, מעל מה שניתן לקבל בפיקדונות ובאפיקים הסולידיים. כלומר, התפיסה היא שדירה גם משביחה (מחירי הדירות עולים) וגם מייצרת תשואה (דמי שכירות). לפי הנתונים שהוצגו בוועדת השרים, המדד הארצי של מחירי השכירות זינק בשמונה השנים האחרונות ב-60%". בנוסף, מסבירים לי, ניתן לקבל מימון בנקאי עד 75% מערך הנכס.

sfsdfas

ממה מרוויח המשקיע בנדל"ן?
"משקיע בנדל"ן, מכל סוג שהוא, מרוויח מהתשואה על ההשקעה ברכישת הנכס; התשואה יכולה להיות – רווח הון מעליית ערך הנכס מאז רכש אותו ועד שמכר אותו. ואם מדובר בנכס מניב, ישנה תשואה נוספת המתקבלת מדמי שכירות שמקבל בעל הנכס מהשכרתו. רכישת דירה להשקעה התבררה בשנים האחרונות כרווחית במיוחד כשמעבר לתשואה השוטפת (דמי שכירות), ערך הדירה הושבח".

כאשר פועלים עם חברה וקבוצה שיש לה הוכחות והצלחות בשטח, רוב הסיכויים שהתהליך יעבור בשלום. לצערנו, בצד הפחות יפה של תמ"א 38 נמצאים דיירים שנשארו "תקועים" מול קבלן או מול חברה שהחתימה אותם על הסכמה, ותו לא.

איך אדע שמדובר בחברה אמינה?
"לנו יש את הניסיון והרצון המקצועי ביותר. במסגרת ההתחדשות העירונית הסתיימו לפני כארבעה חודשים העבודות על פרויקט המעפילים 15. הדיירים החדשים קיבלו טופס 4 מאיתנו. בימים אלה הולכת ונשלמת העבודה על הפרויקט ברחוב יהודה המכבי 13 ברובע ו', שם נמכרו כבר כל הדירות. בפרויקט של יהודה המכבי הצענו דירות בנות 3-4-5 חדרים מתוכננות היטב, בעלות מפרט טכני עשיר וייחודי כולל הכנה למיזוג מיני מרכזי מלא, מטבח יוקרתי איטלקי, מרפסת לכל דירה, חנייה פרטית, מעלית שבת ועוד. אנחנו מלווים את הביצוע, ונמצאים שם כל יום. את יכולה לבוא, לראות ולשאול. כחברת נדל"ן יזמית בחמש השנים האחרונות, ומקדמים יזום וביצוע פרויקטים רבים בתחום ההתחדשות העירונית.

היתרון שלנו הוא ליווי לאורך כל התהליך, וביצוע כל השלבים השונים: איתור בניין, פעילות מול הדיירים, הגשת ההיתרים, תכנון הפרויקט, מימון וליווי הפרויקט, ביצוע הפרויקט ושיווק הדירות. חברת ההנדסה והביצוע שבבעלות הקבוצה מאפשרת לפשט ולייעל את תהליכי הבנייה כמו גם להיות מעורבת בכל השלבים ולבצע פיקוח יום יומי על המיזם ועל ביצוע מדויק. לחברה צוות עובדים ומנהלים מקצועי, בעלי ניסיון רב בתכנון ובביצוע פרויקטים של נדל"ן למגורים בשילוב ליווי מקצועי, פיקוח ותכנון מקיף".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך